عباسی:در نقل و انتقالات ریخت و پاش نمی کنیم/ امید زیادی به ماندن یرکوویچ در تیم داریم

سرپرست تیم سیاه جامگان گفت: سعی داریم با توجه به وضعیت مالی موجود در نقل و انتقالات فعالیت کنیم و بعید می دانم در شرایط فعلی باشگاه های دیگر هم اهل ریخت و پاش باشند.

عباسی:در نقل و انتقالات ریخت و پاش نمی کنیم/امید زیادی به ماندن یرکوویچ در تیم داریم
ابوالفضل عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد سیاست های باشگاه سیاه جامگان در فصل نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: باید صبر کنیم اول از همه تکلیف سرمربی تیممان برای فصل آینده مشخص شود. پس از انتخاب سرمربی وی لیست بازیکنان مورد نظرش را به ما اعلام می کند و ما نیز بر اساس آن فهرست مذاکرات مان را با آن ها آغاز می کنیم.
 
وی درباره این که آیا در فصل نقل و انتقالات به دنبال بازیکنان گران قیمت هستند یا خیر،گفت: امسال سعی داریم با توجه به وضعیت مالی موجود در فصل نقل و انتقالات فعالیت کنیم و بعید می دانم در شرایط فعلی باشگاه های دیگر هم اهل ریخت و پاش باشند. در صورتی که از هیچ نهادی حمایت نشویم سعی داریم تیم را به شخصی واگذار کنیم که بتواند از عهده مخارج تیم بربیاید.
 
عباسی در ادامه گفت: پیش از شروع فصل با تمام بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده مذاکره می کنیم و بازیکنانی که خواستار ماندن در تیم باشند را برای فصل بعد حفظ خواهیم کرد و با کسانی هم که به دنبال رفتن از این تیم باشند تسویه حساب می کنیم.
 
سرپرست تیم سیاه جامگان درباره و ضعیت گوران یرکوویچ برای فصل آینده بیان کرد: یرکوویچ خیلی دوست دارد فصل آینده هم در تیم ما حضور داشته باشد و ما امید زیادی داریم که در لیگ هفدهم از حضور این بازیکن در تیممان بهره ببریم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تا پایان هفته جاری مشخص می شود که اردوی تدارکاتی تیم در چه کشوری برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار