عباسی:آماده واگذاری باشگاه سیاه جامگان هستیم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: چنان چه مجموعه یا فردی برای خرید باشگاه اقدام کند و تیم را در مشهد حفظ کند امتیاز باشگاه را به او واگذار خواهیم کرد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در مورد واگذاری تیم سیاه جامگان اظهار داشت: اگر حمایت مناسب از این تیم انجام نشود در لیگ برتر حضور پیدا نمی کنیم و ادامه نخواهیم داد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: چنان چه مجموعه یا فردی برای خرید باشگاه اقدام کند و تیم را در مشهد حفظ کند امتیاز باشگاه را به او واگذار خواهیم کرد.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان درباره ادامه همکاری این باشگاه با اکبر میثاقیان در فصل اینده تصریح کرد: در صورتی که در لیگ برتر حضور یابیم به طور حتم همچنان از میثاقیان به عنوان سرمربی تیم استفاده خواهیم کرد و به همین منظور قرار است هفته آینده جلسه ای را با اعضای هیئت مدیره باشگاه ترتیب دهیم در این مورد تصمیم گیری کنیم.
 
عباسی درباره فعالیت این تیم در فصل و نقل انتقالات تابستانی بیان کرد:تا زمانی که سرمربی تیممان مشخص نشود،با هیچ بازیکنی به طور رسمی مذاکره نخواهیم کرد.در حال حاضر بیش از 12 بازیکن ما به عنوان بازیکن آزاد محسوب می شوند و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف شان را مشخص کنیم.این نوید را به مردم مشهد می دهم که در لیگ هفدهم عملکرد بهتری را نسبت به 2 فصل گذشته از خود به نمایش بگذاریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار