ناصری:ماندنم در تیم سیاه جامگان مشخص نیست

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت:در صورتى که شرايط ماندنم مهيا نباشد با وجود تمام احترامی که برای مدیران تیم قائلم مجبورم سیاه جامگان را ترک کنم.

ناصری:ماندنم در تیم سیاه جامگان مشخص نیستمحمد ناصرى در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ درباره عملكردش در تیم سیاه جامگان در این 2 فصل اخیر اظهار داشت: خدا را شكر در اين ٢ فصلى كه در تيم سياه جامگان حضور دارم؛توانستم طورى عمل كنم كه با وجود آمدن گلرهاى ديگر باز هم گلر اول تيممان باشم و این امر نشان می دهد که عملکردم در تیم سیاه جامگان رضایت بخش بوده است.
 
وی در مورد این که آيا سال آینده هم در تیم سیاه جامگان حضور خواهد داشت یا خیر،گفت: من عاشق تيم ابومسلم و شهرم هستم و تمایل زیادی دارم تا همچنان در شهر خودم به فوتبالم ادامه دهم اما در صورتى که شرايط ماندنم مهيا نباشد با وجود تمام احترامی که برای مدیران تیم قائلم مجبورم این تیم را ترک کنم.
 
ناصری در ادامه تصریح کرد:از مسئولان استان و باشگاه خواهشمندم در فصل جدید تيم قدرتمندنری را نسبت به 2 فصل اخیر روانه مسابقات لیگ برتر كنند و در انتخاب بازيكن به شدت دقت كنند تا تيم دچار مشكلاتى كه در اين ٢ فصل اخیر شده بود،نشود.زیرا اگر بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات توسط مدیران باشگاه جذب شود شک نداشته باشید ما می توانیم حتی برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنیم.همچنین به جوانان بومى و با تعصب مشهد بيشتر توجه كنند تا استعداد آنان از بین نرود.
 
دروازه بان تیم سیاه جامگان در پایان اظهار کرد:امیدوارم مسئولان تیم بتوانند شرایطی را فراهم کنند تا میثاقیان همچنان در تیم سیاه جامگان بماند زیرا او می تواند نسبت به لیگ شانزدهم نتایج بهتری را برای تیممان به ارمغان بیاورد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار