همامی: ماندنم در سیاه جامگان بستگی به شرایط مالی باشگاه دارد/ مدیران اگر توانایی باشگاه داری ندارند، تیم را واگذار کنند

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: ماندنم در تیم سیاه جامگان برای فصل آینده بستگی به شرایط مالی باشگاه دارد.

مسعود همامی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد حضورش در تیم سیاه جامگان اظهار داشت: به واسطه دوستی که با خداداد عزیزی داشتم در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم به تیم سیاه جامگان آمدم و خدا را شکر تیممان در زمان حضور عزیزی نتایج بدی را کسب نکرد اما به دلیل اشتباهات متعدد داوری نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم.
 
وی ادامه داد: پس از اخراج عزیزی و حضور اکبر میثاقیان در تیم یک نوع اتحاد و همدلی بین بازیکنان ایجاد شد تا هر طور شده سیاه جامگان در لیگ برتر حفظ شود و خوشبختانه فعل خواستن را صرف کردیم و حضورمان را در فصل آینده لیگ برتر قطعی کردیم.
 
همامی در ادامه گفت: در هشت دیداری که میثاقیان سرمربی تیم بود توانستیم به تیم های بزرگی چون پرسپولیس، استقلال تهران، استقلال خوزستان، نفت تهران، سپاهان اصفهان ،نفت آبادان، پیکان و ماشین سازی گل بزنیم و این موضوع نشان می دهد که اگر در نیم فصل نخست دچار بد شانسی نمی شدیم به راحتی می توانستیم در بین ده تیم بالا نشین جدول لیگ باشیم.
 
دروازه بان تیم سیاه جامگان درباره عملکردش بیان کرد: در دیدارهایی که طبق صلاحدید کادر فنی به میدان رفتم عملکردم رضایت بخش بود. در بازی مقابل ماشین سازی و پرسپولیس توانستم دروازه تیم را بسته نگه دارم تا مانند فصل گذشته در ثانیه های پایانی حضورمان را در فصل آینده لیگ مسجل کنیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: از طرفی سیاه جامگان مثل ابومسلم یک نام درخشان در فوتبال کشورمان است و اکثر مردم علاقه مند به این تیم هستند. امیدوارم مسئولان استان خراسان پیش از شروع فصل حمایت های لازم را از تیم ما به عمل بیاورند تا بتوانیم رتبه بهتری را نسبت به فصل گذشته کسب کنیم چرا که پتانسیل بالایی در بین بازیکنان تیم وجود دارد و می توانیم چنین امری را محقق کنیم.
 
همامی در ادامه اظهار داشت: تا زمانی که مسئولان استان خراسان بی توجه باشند نباید توقع داشت تیم ما به مقام خوبی برسد. سیاه جامگان یک باشگاه خصوصی است ولی اوضاع همیشه بر وفق مراد پیش نمی رود. اگر مدیران باشگاه فکر می کنند که نمی توانند هزینه های بازیکنان را تامین کنند بهتر است تیم را به شخصی واگذار کنند که بتواند نسبت به تعهداتش پایبند باشد. شک نداشته باشید اگر از تیم ما هم حمایت نشود در نهایت به وضعیت تیم های چون برق شیراز و صبای قم دچار خواهیم شد. در ابتدای فصل پیش تیم سیاه جامگان توانست بازیکنان خوبی را جذب کند ولی به دلیل بی پولی مفرط تمام این بازیکنان از تیم جدا شدند و راهی دیگر باشگاه ها شدند. اگر در فصل جدید هم وضعیت مالی باشگاه نامناسب باشد نه تنها هیچ بازیکنی حاضر نمی شود به این تیم بیاید بلکه شاید بازیکنان با تجربه تیم هم ساز جدایی را کوک کتتد.
 
دروازه بان پیشین تیم پرسپولیس درباره وضعیت فصل آینده خود گفت: توانستم خود را در تیم سیاه جامگان جا بیاندازم و اگر پیشنهاد مسئولان جالب توجه باشد در این تیم می مانم در غیر اینصورت چنان چه نتوانند تعهدات مالی ام را برطرف کنند به دیگر پیشنهاداتم فکر خواهم کرد.در نیم فصل دوم و زمانی که درون دروازه تیممان قرارگرفتم، توانستم امتیازات زیادی را نصیب سیاه جامگان کنم و این موضوع نشان می دهد که برای ماندن تیمم زحمت زیادی کشیدم و امیدوارم مسئولان باشگاه شرایطی را فراهم کنند تا بتوانم همچنان در این تیم حضور داشته باشم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار