امیدوارم مسئولان تیم میثاقیان را حفظ کنند؛

بادامکی: خواسته هایم برآورده نشود در سیاه جامگان نمی مانم

کاپیتان تیم سیاه جامگان گفت: چنان چه وضعیت به همین منوال باشد و مدیران نتوانند بازیکنان خوبی را در فصل نقل و انتقالات جذب کنند از سیاه جامگان جدا خواهم شد.

بادامکی:اگر خواسته هایم برآورده نشود در سیاه جامگان نمی مانم/هفته آخر لیگ برتر پاکِ پاک بود
حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در مورد ماندن در تیم سیاه جامگان سیاه جامگان برای لیگ هفدهم اظهار داشت:در حال حاضر به دلیل مصدومیتی که در هفته پایانی مقابل پرسپولیس از ناحیه دست برایم بوجود آمد مشغول استراحت هستم و هنوز برای فصل آینده هیچ تصمیمی اتخاذ نکرده ام و چنان چه وضعیت به همین منوال باشد و مدیران نتوانند بازیکنان خوبی را در فصل نقل و انتقالات جذب کنند با تمام احترامی که برای مجموعه تیم سیاه جامگان قائلم چاره ای جزء جدایی از این تیم نخواهم داشت و به سایر پیشنهاداتم فکر خواهم کرد.
 
وی درباره ناراحتی میثاقیان از مدیران تیم عنوان کرد: میثاقیان حق دارد نسبت به وضعیت موجود گله مند باشد.از زمانی که میثاقیان سرمربی تیم شد با استرس فراوان کارش را شروع کرد و کمتر کسی باور می کرد تا تیممان در لیگ بماند ولی با درایت بالای میثاقیان و توانستیم حضورمان را برای فصل آینده لیگ برتر قطعی کنیم .الان همه به به و چه چه می‌کنند و شک نکنید دو روز دیگر یادشان می‌رود که با چه مشکلاتی تیم را حفظ کردیم.فقط امیدوارم مدیران باشگاه برای فصل بعد تصمیم عاقلانه ای را اتخاذ کنند تا دیگر مانند دو فصل اخیر در ثانیه های پایانی برای ماندن در لیگ تلاش نکنیم و برای کسب عناوین بهتر بجنگیم.
 
کاپیتان تیم سیاه جامگان در ادامه تصریح کرد:امیدوارم مسئولان تیم و استان از الان به فکر باشند. باید بگویم خود من تمایل زیادی به ماندن در تیم سیاه جامگان دارم تا بتوانم به تیم شهرم همچنان خدمت کنم ولی این موضوع به مسئولان تیم بستگی دارد تا چه حد بتوانند خواسته های مرا برآورده کنند.
 
بادامکی در واکنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه صبای قم که گفته بود تیمش با فوتبال ناپاک و قرار گرفتن تیم دوم پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان، به لیگ دسته اول سقوط کرده است، گفت: کشوری‌فرد برای من قابل احترام است، معتقدم هفته آخر لیگ برتر پاکِ پاک بود.بازیکنان جوان پرسپولیس انگیزه بسیار زیادی داشتند،تا بتوانند با انجام بازی خوب خودشان را به کادر فنی تحمیل کنند و همین موضوع سبب شد تا با انگیزه بالا مقابل ما قرار بگیرند.در ضمن سرنوشت ماندن صبا دست خودش بود و آنها می‌توانستند با شکست دادن استقلال خوزستان در لیگ برتر بمانند و اگر این اتفاق رخ می داد ما حتی اگر ده گل هم به پرسپولیس می زدیم بی فایده بود.پس خوب نیست با چنین صحبت های بی پایه و اساسی شخصیت برانکو و تیم پرسپولیس را زیر سوال ببریم.
 
هافبک تیم سیاه جامگان درباره احتمال ماندن میثاقیان در تیم سیاه جامگان برای لیگ هفدهم اذعان کرد:امیدوارم مسئولان بتوانند خواسته های میثاقیان را برآورده کنند تا او کماکان در تیم ما حضور داشته باشد زیرا اشراف کاملی به تیم دارد. اگر در فصل نقل و انتقالات بتوانیم خوب یارگیری کنیم به طور حتم می توانیم نسبت به فصل گذشته رتبه بهتری را کسب کنیم.
 
بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در پایان درباره ماندن سیاه جامگان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: از این اتفاق بسیار خوشحالم، هرچند که کارمان در هفته آخر سخت شد. سرنوشت ماندن دست خودمان نبود و صبا باید شکست می‌خورد و ما هم پیروز می‌شدیم. واقعاً روز پراسترسی بود، ولی هواداران سنگ تمام گذاشتند و البته باید از هواداران پرسپولیس هم تشکر کنم که ما را تشویق کردند. ما با شرایطی سخت دوباره در لیگ ماندیم، ولی باید برای فصل آینده یک فکر اساسی به حال سیاه‌جامگان بشود، ‌چون این تیم با این روند در فصل بعد دوام نمی‌آورد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار