بادامکی: پس از دیدار مقابل پرسپولیس درباره آینده ام تصمیم گیری می کنم/کاری به نتایج صبا و سایپا نداریم

کاپیتان تیم سیاه جامگان گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم بر بازی با پرسپولیس است و پس از این دیدار درباره ماندن یا رفتن از سیاه جامگان تصمیم گیری می کنم.

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار آینده سیاه جامگان مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ اظهار داشت: پرسپولیس از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برد و مطمئنا کار سختی را مقابل این تیم پیش رو داریم. جدا از این مسائل پرسپولیس در 3 هفته به پایان لیگ به قهرمانی رسید و طبیعی است که شاگردان برانکو دوست دارند فصل را به بهترین شکل به پایان برسانند و همین امر باعث می شود تا با تمام قوا به مصاف این تیم برویم.
 
وی افزود: از هواداران درخواست می کنم در دیدار حساس و سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس تمام صندلی های ورزشگاه را پر کنند تا با حضور آنان بتوانیم شگفتی دیگری را در لیگ رقم زده و بقای خود را در لیگ برتر تضمین کنیم.
 
بادامکی در ادامه در مورد عملکرد میثاقیان در این تیم تصریح کرد:در صورتی که اکبر میثاقیان چند هفته زودتر به تیم ما می آمد الان به جای این که برای سقوط نکردن بجنگیم برای کسب سهمیه آسیایی در تلاش بودیم. باید به این نکته اشاره کنم متاسفانه مسئولان تا اواسط فصل نتوانستند امکانات لازم را برای تیم ما فراهم کنند و اگر مقداری زودتر حمایت ها از تیممان صورت می گرفت جایگاه ما در رده پانزدهم نبود. فقط امیدوارم طوری نشود که پس از اینکه تیممان به لیگ پایینتر سقوط کرد مدیران استان بنشینند حسرت چنین روزهایی را بخورند.
 
کاپیتان تیم سیاه جامگان درباره اینکه فصل هم در این تیم می ماند یا خیر، گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم را روی بازی با پرسپولیس است و پس از این دیدار درباره ماندن یا رفتن از سیاه جامگان تصمیم گیری می کنم.
 
بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اینکه دیدارهای هفته پایانی صبا و سایپا را مقابل رقیبانش چطور ارزیابی می کند،اظهار داشت: باید بگویم ما کاری به نتایج این دو تیم نداریم تمرکز فکرمان را روی این موضوع می گذاریم تا بتوانیم پرسپولیس را در مشهد با حضور هواداران مان شکست دهیم و سایر موارد به شانس و اقبال مربوط می شود که آیا سیاه جامگان در لیگ می ماند یا خیر.
 
وی درباره پیروزی مقابل ماشین سازی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم، ولی معتقدم در این مسابقه کار را برای خودمان سخت کردیم. متأسفانه موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و در دقیقه 90 نزدیک بود گل مساوی را دریافت کنیم که خوشبختانه پنالتی ماشین‌سازی تبدیل به گل نشد.

هافبک تیم سیاه جامگان در مورد اینکه شانس کدام یک از این تیم‌ها برای ماندن در لیگ برتر بیشتر است،اظهار داشت: اصلاً نمی‌توان به راحتی در این مورد صحبت کرد و پیش‌بینی غیرممکن است. ما یک امتیاز کمتر از صبا داریم و طبیعتاً سرنوشت آنها دست خودشان است. ما در بازی روز پنجشنبه محکوم به شکست دادن پرسپولیس هستیم و از طرفی باید منتظر نتایج صبا و سایپا باشیم.
 
بادامکی در پایان درباره درگیری بین مدیر عامل این تیم با ماموران یگان ویژه تبریز خاطر نشان کرد: در حال رفتن به رختکن بودیم که این اتفاق رخ داد از بقیه ماجرا بی اطلاعم.


 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار