2 گانه مشهدی ها در خلق معجزه

سیاه جامگان مشهد با ثبت دومین معجزه متوالی خود به شکل عجیب در لیگ برتر ماندگار شد.

به گزارش فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛وقتی عبارت مربی سنتی به گوش می رسد، بدون شک اولین اسمی که به ذهن خطور می کند اکبر میثاقیان است.
 
سیاه جامگان فصل را با فرهاد کاظمی شروع کرد و در هفته‌های ابتدایی فرهاد کاظمی اعتراضش را به بی‌پولی به صورت علنی بیان کرد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و پس از جدا شدن 5 بازیکن فرهاد کاظمی تمرینات تیمش را ترک کرد و رفت، اما پس از قهری کوتاه مدت و با وساطت رویانیان حاضر شد در تمرینات سیاه جامگان شرکت کند تا شاید اوضاع مالی این تیم بهتر از گذشته شود اما برعکس هیچ اتفاقی رخ نداد،فرهاد کاظمی با عصبانیت خاصی در کنفرانس خبری پس از بازی با سپاهان که با شکست شاگردان دایی فرهاد همراه بود، اعلام کرد دیگر حاضر نیست در این تیم فعالیت کند و بلافاصله استعفایش را تقدیم مدیران این باشگاه کرد.
 
پس از این اتفاق مدیران باشگاه با استعفای او موافقت کردند و تصمیم گرفتند برای هدایت تیم سیاه جامگان دست به دامن عزیزی شوند تا شاید این مربی کار کشته بتواند کشتی به گل نشسته سیاه جامگان را به ساحل امن برساند، برعکس از زمانی که عزیزی عهده دار سرمربی گری تیم سیاه جامگان شد تیم سیاه جامگان نتایج ضعیف تری بدست آورد.
سیاه جامگان زور و توان مقابله با سایر تیم ها را نداشت و روز به روز به سقوط نزدیک تر می شد. تا این که مدیران سیاه جامگان برای فرار از منطقه سقوط دست به دامان همان مرد سنتی و همیشگی فوتبال مشهد شدند.اکبر میثاقیان آمد تا کشتی در حال غرق سیاه جامگان را به ساحل بقا در لیگ برتر برساند.
 
اولین حضور میثاقیان روی نیمکت سیاه جامگان مقابل استقلال در استادیوم آزادی بود و کمتر کسی فکر می کرد تا شاگردان وی بتوانند مقابل استقلالی که توانسته بود تیم میلیاردی السد را از لیگ قهرمانان حذف کند امتیازی بدست آورد ولی با زیرکی اکبر میثاقیان و بازی تدافعی که بازیکنانش انجام دادند،یک امتیاز با ارزش از جهنم آزادی نصیبشان شد و خون تازه ای در رگ های تیمش بدمد.پس از این دیدار کم کم بازیکنان سیاه جامگان به خود باوری لازم دست یافتند که می توانند دست به کارهای بزرگ تری بزنند و برای هر حریفی مشکل ساز شوند و نتیجه این شد که آنان توانستند از سپاهان و نفت تهران دو امتیاز خوب کسب کنند. میثاقیان توانست با تیمی که نه از لحاظ مالی و نه از لحاظ فنی تا پیش از آمدن وی حرفی برای گفتن نداشت، تیم های استقلال خوزستان،ماشین سازی و پرسپولیس را شکست دهد و تیمش را در لیگ به لطف نتیجه نگرفتن صبا مقابل استقلال خوزستان نگه دارد.
 
سیاه جامگان برای دومین فصل پیاپی در ثانیه های آخر توانست در لیگ ماندنی شود. این بار اما کارگردان این بقای شیرین در لیگ برتر،اکبر اوتی بود.پیش از پایان لیگ مدیران باشگاه مشهدی بارها به صورت علنی اعلام کردند قصدی برای از دست دادن میثاقیان ندارند و همچنان دوست دارند وی سرمربی تیم شان بماند.اکنون که بقای سیاه جامگان در لیگ قطعی شده به طور حتم این تیم می تواند با جذب بازیکنان خوب داخلی نسبت به دو فصل گذشته نتایج بهتری را کسب کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار