به دلیل نبود بودجه لازم؛

ورزشگاه ثامن زیر کشت نخواهد رفت

در حالی که قرار بود ورزشگاه ثامن پس از پایان لیگ شانزدهم زیر کشت برود اما به دلیل نبود بودجه کافی این موضوع منتفی شد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در حالی که قرار بود زمین چمن ورزشگاه ثامن پس از پایان لیگ شانزدهم به دلیل ناهمواری پس از 14 سال زیر کشت برود اما به دلیل نبود بودجه لازم این امر موضوع منتفی شد.
 
در لیگ شانزدهم انتقادات بسیاری از کیفیت پایین زمین چمن ورزشگاه ثامن شد و حتی مسئولان تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان هم خواستار زیر کشت رفتن این زمین شدند اما اخیرا به مسئولان تیم های سیاه جامگان و پدیده اعلام شده که به دلیل بودجه ناکافی امکان زیر کشت رفتن ورزشگاه ثامن وجود ندارد.
 
با توجه به این که اجازه بازی در استادیوم تازه تاسیس امام رضا(ع) به دو تیم مشهدی داده نشده است تیم های سیاه جامگان و پدیده چاره ای جزء بازی در چمن بی کیفیت ثامن را ندارند.
 
برهمین اساس محمدرضا عباسی به خبرنگار ما گفت:از سال 1382 تاکنون این ورزشگاه زیر کشت نرفته و بازی کردن در این ورزشگاه برای بازیکنان هر تیمی دشوار است.
 
وی افزود:در حالی که قرار بود پس از پایان لیگ این ورزشگاه زیر کشت برود اما به دلیل نبودجه کافی این موضوع منتفی شد.با این که استادیوم امام رضا(ع)به افتتاح رسیده اما هنوز اجازه بازی در این ورزشگاه به هیچ یک از تیم های مشهدی داده نشده است و مجبوریم سال اینده هم در ورزشگاه ثامن از تیم های دیگر میزبانی کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
در حقیقت مشکل اصلی نبود مدیریت کافی و قوی هست چرا که در زمستان با بارش برف بازی ها در مشهد لغو میشه چرا که مدیریت ورزشگاه ثامن مهدی سلاطین حاظر به کشیدن کاور بر روی زمین چمن نمی شود ...
آخرین اخبار