ایران پوریان: بدترین اشتباه عمرم را مرتکب شدم/ ماندنم در تراکتورسازی بستگی به نظر فیفا دارد

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بدترین اشتباه عمر خود را مرتکب شدم و زحمات تیم تراکتورسازی را به هدر دادم.

ایران پوریان: بدترین اشتباه عمرم را مرتکب شدم/ ماندنم در تراکتورسازی بستگی به نظر فیفا دارد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد ایران‌پوریان درباره شکست تیمش مقابل نفت تهران در فینال جام حذفی اظهار کرد: هیچ حرفی نمی‌توانم بزنم جز اینکه بگویم شرمنده‌ هستم. 

وی در ادامه عنوان کرد: من امروز بدترین اشتباه عمرم را مرتکب شدم، به طور حتم اگر آن پنالتی را گل می‌کردم شرایط خیلی فرق می‌کرد. به هر حال نمی‌دانم اسم این اشتباه را چه بگذاریم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی بیان کرد: شاید  تمرکز نداشتن سبب شد که آن اشتباه را مرتکب شوم. متأسفانه زحمت همه تیم را به هدر دادم. هواداران زیادی از تبریز به اینجا آمده بودند اما یک اشتباه و تمرکز نداشتن از سوی من سبب شد همه زحماتمان به هدر رود. هم‌اکنون عذرخواهی من هم چیزی را عوض نمی‌کند و فقط می‌توانم بگویم شرمنده هستم. ان‌شاءالله که هواداران مرا ببخشند.

ایران‌پوریان درباره کیفیت زمین بازی تصریح کرد: به هر حال جز شرمندگی چیزی نمی‌توانم بگویم، من به تیمم لطمه زدم و فقط می‌توانم عذرخواهی کنم. در حال حاضر هیچ حرفی طرفداران ناراحت ما را خشنود نمی‌کند، جز اینکه بگویم شرمنده‌ایم. 

وی درباره اینکه چرا بازیکنان تراکتورسازی هفته گذشته علیه مدیریت باشگاه صحبت کردند و حاشیه‌های به وجود آمده چقدر در این ناکامی نقش داشت، عنوان کرد: درباره مدیریت باشگاه هیچ صحبتی ندارم، امیر قلعه‌نویی هم همه زحمات خود را کشید و به طور حتم او هم می‌خواست که تیم قهرمان شود. هم‌اکنون باید به علی دایی و تیمش تبریک بگویم. البته  واقعیت این است که ما در روزهای اخیر تمرکز لازم را نداشتیم، در حال حاضر  نمی‌خواهم در مورد خیلی از مسائل حرف بزنم و در یک فرصت مناسب این کار را خواهم کرد.

بازیکن  تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان درباره  آینده‌اش در تراکتورسازی خاطر نشان کرد:  همه چیز به نظر فیفا بستگی دارد. من قراردادم با تراکتورسازی تمام شده است و اگر فیفا اجازه دهد قرارداد جدید با تراکتورسازی امضا خواهم کرد و از همان هفته اول فصل بعد تیم را همراهی می‌کنم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار