قاضی: هیچ‌کدام از بازیکنان دیگر در نفت نمی‌مانند

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: علاوه بر دایی، هیچ‌کدام از بازیکنان نیز در تیم نفت نمی‌مانند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  محمد قاضی بازیکن تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز و قهرمانی در جام حذفی، اظهار داشت: مدیران و مسئولان آنقدر آدم‌های بی‌تفاوت و بی‌خیالی هستند که تیم‌ برای‌شان اصلاً مهم نیست. نمی‌خواهم اکنون که خوشحال هستیم در مورد این آدم‌ها حرف بزنم. جا دارد این قهرمانی را به بازیکنان و خانواده آنها تبریک بگویم.

وی افزود: کادرفنی و بازیکنان تیم در نیم‌فصل دوم خیلی سختی کشیدند، اما نشان دادند که بی‌غیرت نیستند. بی‌غیرت ما نیستیم، بی‌غیرت کسانی هستند که این تیم را به حال خودشان رها کرده‌اند. نمی‌دانم چرا هرچقدر ما انتقاد می‌کنیم به آنها برنمی‌خورد.

مهاجم تیم نفت تهران در واکنش به این پرسش که قهرمانی نفت یک معجزه بوده است، تصریح کرد: معجزه نبود، ما تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی را شکست دادیم و قهرمان شدیم. تیم ما خیلی خوب بود و اگر این مشکلات برایمان پیش نمی‌آمد، می‌توانستیم در لیگ هم موفق باشیم. به نظرم ما تنها تیمی بودیم که قدرت رقابت با تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی را داشتیم اماخیلی اذیت‌مان کردند.

قاضی در مورد خداحافظی علی دایی از تیم نفت،‌گفت: علی دایی کارش را به خوبی در نفت انجام داد. علاوه بر دایی هیچ کدام از بازیکنان نیز در این تیم نمی‌مانند.

وی در مورد اینکه با این شرایط تکلیف تیم نفت برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد بود گفت: ما با آقای تاج جلسه داشتیم و در مورد مشکلات با او صحبت کردیم. تاج قول داده بود مشکلات حل شود، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. الان هم باید سازمان لیگ بیاید و فکری به حال این تیم کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار