ژنرال از خودی ها آسیب دید/ افتخار دیگر برای شهریار

قلعه نویی با ناکامی تیمش در فینال جام حذفی فصل غم انگیزش تکمیل شد.

ژنرال از خودی ها آسیب دید/ افتخار دیگر برای شهریاربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از ماراتن سنگین لیگ برتر که با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید، همه نگاه ها به فینال جام حذفی بود تا تکلیف این مسابقه مشخص شود. 

تراکتورسازی برای جبران ناکامی در لیگ برتر پا به فینال جام حذفی گذاشت و شاگردان دایی هم که رتبه ای بهتر از نهم در لیگ برتر کسب نکرده بودند، سودای آسیایی شدن در سر می پروراندند و درصدد بودند تا هر طور شده گام به تورنمت آسیایی بگذارند. 

این دیدار جدا از حساسیت هایی که داشت تا تیم قهرمان مشخص شود، جدال دایی و قلعه نویی هم بود. قلعه نویی که با استقلال افتخارات زیادی کسب کرده بود و از آن طرف هم دایی که به عنوان یک پرسپولیسی آوازه اش  از هر نقطه به گوش می رسد. 

به هر حال شهریار، ژنرال را مغلوب کرد تا اتفاقی که کمتر کسی انتظار داشت رقم بخورد و نفت آسیایی شود. 

با این شکست قلعه نویی فصل ناکامی را پشت سر گذاشت و  موفقیتی در لیگ برتر و جام حذفی بدست نیاورد و بدیهی است که مردم تبریز دیگر قلعه نویی را نخواهند. قهرمان نشدن در جام حذفی به معنای پایان کار ژنرال در میان پورشورها است و برای ژنرالی که همواره نامش با قهرمانی عجین شده بود سال به ناکامی به پایان رسید. 

در طرف مقابل علی دایی با تیمی که مشکلات مالی زیادی داشت توانست کاری کند کارستان و نفت بحران زده را آقای فوتبال ایران کند. این قهرمانی سومین قهرمانی شهریار در جام حذفی بود و علی دایی توانست نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و افتخار دیگری را بر تالار افتخارات خود اضافه کند. 

این دیدار شکستی برای قلعه نویی بود و جالب است بدانید قلعه نویی از خودی ها خورد و شاگردان سابقش وی را زمین گیر کردند. آندو تیموریان و سجاد شهباززاده بهترین های نفت در دیدار امروز بودند و ژنرالی را شکست دادند که روزی استاد آنها بود. 

با قهرمانی نفت تهران در جام حذفی ، ذوب آهن شانس آسیایی شدن را از دست داد و در صورت سهمیه قبلی برای ایران تیمهای فوتبال پرسپولیس، استقلال و نفت تهران به طور مستقیم سهمیه آسیا را بدست آوردند و تراکتورسازی هم در پلی آف باید شانس خود را امتحان کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار