تحویل 12 هزار تن گندم به مراکز خرید استان

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از تحویل 12 هزار تن گندم به مراکز خرید 4 گانه خبر داد.

تحویل 12 هزار تن گندم به مراکز خرید استان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید محمد هاشمی با تاکید به اینکه مراکز تحویل گندم در استان، در شهرستان‌های دشتی، بوشهر و دشتستان دائر شده است، اظهار داشت: چهار مرکز خرید در کارخانه‌های آرد الزهرا دشتستان، خلیج فارس دشتی، انبار چغادک بوشهر و سیلوی برازجان هر روز از ساعت 8 تا 17 گندم کشاورزان را تحویل می‌گیرند.

وی با اشاره به پرداخت به‌روز مطالبات کشاورزان در تحویل گندم به مراکز یاد شده، ابراز داشت: قیمت خرید پایه هر کیلوگرم گندم معمولی 1300 تومان و گندم دوروم 1330 تومان  تعیین شده است.
 
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با تاکید به اینکه برداشت گندم در استان بوشهر از 26 فروردین آغاز شده است و در این مدت کشاورزان استان بوشهر 12 هزار تن گندم به مراکز خرید تحویل داده‌اند، افزود: خرید گندم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، به میزان 85 درصد کاهش داشته است، سال گذشته در این مدت 80 هزار تن محصول از گندمکاران خریده شده بود که این میزان با کاهش 85 درصدی امسال به  12 هزار تن گندم  رسیده است.

هاشمی با بیان اینکه در سال گذشته، بیش از 100 هزار تن محصول گندم تحویل داده شد، گفت: گندمکاران استان بوشهر پارسال 130 هزار تن محصول برداشت کردند و 100 هزار و 700 تن را به مراکز خرید تحویل دادند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.