ساری؛

مصونیت کشور وابسته به حضور مردم در انتخابات

مصونیت کشور وابسته به حضورمردم در عرصه های انقلاب اسلامی از جمله شرکت در انتخابات است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی استان با اشاره به این که کسب رضایت مردم از مهمترین اهداف تعامل دستگاه قضائی نیروهای مسلح با نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد .

وی با بیان این که نیروی انتظامی از مهمترین ارکان تامین امنیت انتخابات است،افزود: نیروی انتظامی در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داد که نیرویی خدمتگذار، مردمی و حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است .

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران با اشاره به این که نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها در اجرای ماموریت های خود موفق و سربلند بوده است ، گفت: تعامل دو جانبه نيروي انتظامي و دستگاه قضائی در این راستا امري اجتناب ناپذير است و مشاركت مردم و نهادها در این امر خطیر زمينه ساز برگزاری انتخاباتی سالم و تحقق امنيت پايدار در جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام علی نوری رئیس عقیدتی سیاسی استان نیز در این مراسم، گفت: پلیس مسلمان اسلامی باید امانت دار آرمان های انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و خانواده شهدا و جانبازان باشد و تلاش مضاف داشته تا این آرمان ها در بین مردم توسعه و رونق یابد.

وی افزود:کارکنان ناجا ضمن تبعیت از فرامین رهبری باید در مسیر ولایت فقیه قدم برداشته و الگویی برای آحاد مردم جامعه باشند.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار