ساری؛

پایان قطع دزدانه درختان مرکبات در سیمرغ

فردی که اقدام به سرقت چوب با قطع درختان مرکبات در شهرستان سیمرغ می کرد، شناسایی و دستگیری شد

سرگرد محمد راعی خناری فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به سرقت چوب با قطع درختان مرکبات این شهرستان می کرد، خبرداد .

وی گفت: درپی شکایت یکی از باغداران این شهرستان مبنی برقطع درختان مرکبات و سرقت چوب از باغ مرکبات وی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه به فرد ناشناسی که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد درمحدوده باغات مرکبات این روستا بود مشکوک شدند .

سرگرد راعی گفت: ماموران متهم را که دارای چندین فقره سابقه سرقت نیز بوده دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی دوعدد اره دستی کشف کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده به قطع شبانه درختان مرکبات این شهرستان و سرقت حدود یک تن چوب درخت مرکبات در این شهرستان اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ با اشاره به این که متهم پس از معرفی به مرجع قضائی با قرار وثیقه 500 میلیون ریالی روانه زندان شد ، از همکاری مردم در ایجاد امنیت پایدار در این شهرستان قدردانی کرد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.