ساری؛

رژیم صهیونیستی دشمن درجه یک اسلام و مسلمانان

رژیم صهیونیستی دشمن درجه یک اسلام و مسلمانان است و آل یهود هر روز بر دشمنی های خویش اضافه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم نخستین سالروز شهدای خان طومان در مصلای امام خمینی ساری گفت : شهدای خان طومان ، مایه عزت و سرافرازی ملت ایران هستند.

وی مقابله با گروههای تکفیری را ، دفاع از حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام بیان کرد و افزود: جهاد در سوریه که جغرافیای مقاومت به شمار میرود عامل امنیت مرزهای کشورمان است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور جهاد با گروههای تکفیری را ، جهاد با دشمن صهیونیست خواند و گفت: مردان مدافع حرم در سوریه در واقع با آمریکا و اسراییل در نبرد هستند.

سردار غلامحسین غیب پرور با اشاره به اینکه از نخستین روزهای بعثت با فشار به پیامبر و تاختن به او مانع از ابلاغ رسالت بودند ، افزود: دشمنان اسلام در زمان حیات پیامبر گرامی درحال تقابل و ستیز با این دین بودند و در دوران حضرت علی ابن ابیطالب نیز این فشارها و کینه توزی ها ادامه داشت.

این رزمنده سالهای دفاع مقدس، رژیم صهیونیستی را دشمن درجه یک اسلام و مسلمانان خواند و افزود: آل یهود هر روز بر دشمنی های خویش افزودند و ادامه دادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت : ما نه تنها روی موشک ها می نویسیم مرگ بر اسرائیل ، بلکه روی فشنگ ها هم می نویسیم و اصلا محو اسرائیل آرمان ماست و راهبردی است که خدشه ای به آن وارد نیست.

سردار غیب پرور افزود: مرگ بر اسرائیل یک حرف راهبردی است و همه آزادگان جهان به آن افتخار دارند که قدرت ما در حدی است که سینه به سینه دشمن قرار گرفتیم.

16 رزمنده مازندرانی مدافع حرم، پارسال در خان طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شدند که پیکر بیشتر این شهیدان هنوز به کشور بازگردانده نشد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.