وزیر سابق بهداشت و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

جمهوری اسلامی ایران پادگان آمادگی ظهور است

وزیر سابق بهداشت و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران پادگان آمادگی ظهور است و در جمهوری اسلامی سربازان مشق می‌کنند، اردوگاه می‌روند و برای عملیات اصلی آماده می‌شوند.

جمهوری اسلامی ایران پادگان آمادگی ظهور است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کامران باقری لنکرانی دوشنبه‌شب در گردهمایی بزرگ طرفداران حجت‌الاسلام رئیسی در بوشهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پادگان آمادگی ظهور است و در جمهوری اسلامی سربازان مشق می‌کنند، اردوگاه می‌روند و برای عملیات اصلی آماده می‌شوند، اظهار داشت: باید ببینیم در صحنه که فعالیت داریم، کاری می‌کنیم که رضایت حضرت را جلب کنیم یا نه، کار ما باعث ناراحتی ایشان می‌شود.

لنکرانی ادامه داد: یکی از راه‌هایی که می‌شود این را فهمید این است که وقتی حضرت می آیند چه کار می کنند، چطور حکومتی را می‌پسندند؛ حکومتی را می‌پسندند که مسئولان آن در آن حکومت برای خود حقوق ویژه ای قائل شوند و بگویند چون مسئول هستیم باید حقوق نجومی بگیریم و یا حکومتی را می پسندند که مسئولان آن خدمت به مردم را افتخار می‌دانند و بی‌مزد و منت خدمت کنند یا کسی که برای اطرافیانش رانت ویژه قائل شود و برادر مسئولی هستند از امکانات ویژه رانت ویژه و عدم پرداخت بدهی‌ها برخوردار باشد و یا اینکه هرکسی که در مسئولیت قرار بگیرد نسبت به نزدیکان خودش سخت‌گیرتر باشد.

وی با بیان این پرسش که در عصر ظهور با چه رویکردی روبه رو خواهیم بود، تاکید کرد: در روایت‌ها است که امام زمان بخش مهمی از یارانشان جوانان هستند؛ اگر می‌گوییم با سالمندترین دولت بعد از انقلاب روبرو هستیم این اسمش درون گرایی می‌شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در پایان دولت صحبت این است که در دولت دوازدهم پنج سال متوسط سن وزیران را کاهش می‌دهیم؛ اگر این پنج سال هم انجام شود بازهم در رده سالمندها باقی می‌مانید.

لنکرانی با بیان اینکه عصر ظهور عصری است که در آن دعواهای تصنعی نداریم، کسانی که به دعواهای تصنعی دامن می‌زنند دنبال ظهور نمی‌توانند بروند؛ چطور الان دعوای فوتبالی داریم و عده‌ای قرمز و عده‌ای آبی هستند؛ در زمان حاضر نیز عده‌ای به دنبال این هستند که فضای سیاسی کشور را هم در این دسته‌بندی‌های تصنعی قرار دهند، خاطرنشان کرد: امروز سید ابراهیم رئیسی را به‌عنوان کاندیدای اصلح معرفی می‌کنیم؛ یکی از دلایل مهم ما این است که می‌خواهیم فضای قبیله گرایی را بشکنیم و بگوییم که این تقسیم بندی همانند آن تقسیم‌بندی‌های فوتبالی و مجازی است و به درد اداره مملکت نمی‌خورد؛ ممکلت را باید با نگاه مومنانه و منتظر بودن بگردانیم و افراد نه به دلیل اینکه وابسته به کدام حزب و گروه هستند وارد صحنه شوند بلکه به دلیل شایستگی‌ها وارد شوند.

وی با بیان اینکه اتفاق تلخی در کشور افتاده و آن همین دسته بندی‌های سیاسی که منجر به قبیله‌گرایی شده است و منجر به این شده که افراد فکر نکنند و تنها به این دلیل که چون یک نفر از دوستان خودشان است از آن حمایت کنند، ادامه داد: در ستاد روحانی در ایلام یک نفر به ساحت امام رضا توهین کرده و می‌گویم چرا برخورد نکرده‌اید می گویند اگر برخورد کنیم گروه مقابل ما خوشحال می‌شود و از این سوء استفاده می‌کند. این قبلیه گرایی باعث می‌شود که چشممان را به فساد ببندیم و باعث می‌شود ما در برابر شایسته سالاری به دنبال هم حزبی و هم قبیله‌ای برویم.

لنکرانی با اشاره به اینکه نباید برای خواص برنامه‌ریزی کرد و این عامه مردم هستند که خواسته‌های آنها کم است باید برایشان برنامه‌ریزی کرد، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم عده‌ای در کشور مسکن ندارند و مسکن مهر می‌تواند افرادی با کمی پول را صاحب مسکن کند، می‌گویند این کار مزخرفی است؛ این قوطی کبریت ساختن است و شما چه کاری می‌کنید؛ اما در سال آخر دولت می‌گویند ما می‌خواهیم مسکن مهرها را تمام کنیم.
 
وی در خصوص سفرهای استانی مسئولین با بیان اینکه دلمان می‌خواهد دولتی داشته باشیم که از روز اول که دولت را تحویل می‌گیرد در همه جای ایران حضور پیدا کند و به همه جای ایران توجه کند و نه در روزهای آخر مسئولیت خود اقدام به این کار کند، گفت: این انسان را نگران می‌کند که بالاخره حرف اصلی و جهت‌گیری اصلی چیست؛ چطور است که در انتخابات به اندازه تمام سال‌های گذشته سفر از مسئولان می بینیم.

لنکرانی گفت: دلمان می‌خواهد دولتی داشته باشیم که برای اطرافیانش و یا حزب خاص، حق ویژه‌ای قائل نشود و اینها را در وجود دکتر رئیسی می بینیم.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.