اهواز؛

عشایر خوزستان، حماسه سازان 29 اردیبهشت

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری آمادگی مردم و عشایر استان براس ساختن حماسه ای دیگر در انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه را اعلام کرد.

عشایر خوزستان، حماسه سازان 29 اردیبهشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه عشایر غیور خوزستان آماده حماسه‌سازی در 29 اردیبهشت هستند گفت: مردم استان در این دوره از انتخابات با تمام وجود از حجت‌الاسلام رئیسی حمایت می‌کند.

وی بیان داشت: مردم خوزستان همواره آمادگی خود را برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی را نشان داده و در 29 اردیبهشت‌ماه نیز بار دیگر حماسه‌ای تاریخی را رقم خواهند زد.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ریاست جمهور، حجت‌الاسلام رئیسی با شعار مبارزه با فساد و فقر وارد کارگزار انتخابات شده‌اند تصریح کرد: مردم و عشایر غیور خوزستان در این دوره از انتخابات حمایتی قاطع و همه جانبه‌ای از نامزد انتخاباتی خواهند کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اذعان داشت: مردم ولایتمدار خوزستان با همه قومیت‌ها یک پارچه و یک صدا از این سید محرومان حمایت می‌کنند.

آیت الله عباس کعبی با اشاره به مشکلات عدیده استان خوزستان به ویژه در زمینه زیست محیطی، بیکاری و فقر بیان کرد: مردم از شعار و وعده و وعید خسته شده‌اند و بدنبال درمان مشکلات خود هستند.

وی اظهار داشت: خوزستان که قطب تامین انرژی و نفت و گاز ایران است با هزاران مشکل و فقر و فلاکت مواجه است و متاسفانه شاهد دو گانه فقر و نفت هستیم.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه در دولت کار و کرامت حجت‌الاسلام رئیسی، فقر و نفت با هم جمع نخواهد شد افزود: مردم انتظار دارند مشکلات زیست محیطی، فقر و تبعیض و تحقیر باید در خوزستان پایان یابند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.