همدان؛

سخنرانی رئیسی در جمع مردم همدان

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی خود را در حسینیه امام خمینی شهرهمدان به پایان برد.

سخنرانی رئیسی در جمع مردم همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با شعارهایی نظیر صلی علی محمد بوی بهشتی آمد وصلی علی محمد یاور رهبر آمد به جایگاه هدایت شد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از همه کسانی که اینجا هستند تا سرنوشت کشور را رقم بزنند تشکر می کنم .

او با بیان اینکه سه سال خدمت در همدان از افتخارات من است افزود: امروز برای کشور وهمه ما بعد ازگذشت 38 سال ازپیروزی انقلاب روز مهمی است و آنچه سایه جنگ را از کشور دور کرده است حضور پرشور مردم در صحنه است.

 رئیسی با بیان اینکه در خانواده ای که جوانش بیکار است شاهد بیکار شدن پدر خانواده دردناک است گفت: وجود یازده میلیون جوان در شرف ازدواج با وجود این همه ثروت ومنابع کشور مایه شرمساریست.

این نامزد انتخابات در ادامه با اشاره به اینکه مساله امروز کشور ضعف مدیریت است خاطرنشان کرد: در این چهار سال هفتصد هزار میلیارد تومان بدست آمده که می شد خرج کشور وجوانان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی شفافیت در تمام امور اداری کشور بویژه امور اقتصادی را از اولویت های کاری خود دانست.

وی در خصوص حمایت از محرمین در آستان قدس رضوی هم گفت: پارسال ماه رمضان شهر زائر را در مشهد کلنگ زدیم که امسال فاز اولش برای رفاه واستفاده محرمان و برای شش هزار نفر آماده شده است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از عملکرد دولت گفت: فساد در کشور ما فراجناحی شده است، مردم دیگر طاقت این همه فساد را ندارند.

وی با بیان اینکه رئیس دولت باید مدعی فساد باشد نه اینکه رسانه ها بدنبال کشف فساد باشند افزود: اگر دولت خود مخالف فساد باشد کسی جرائت دزدی نمی کند و امروز زمان اقدام وعمل است و مردم شعار نمی خواهند.

 رئیسی در ادامه با بیان اینکه برای حاشیه نشینان باید همه امکانات به طور مساوی تقسیم شود و مشکل ما در کشاورزی مشکل کمبود آب نیست بلکه مدیریت آب است و سد ساختیم اما خدماتش به ملت نمی رسد ادامه داد: میزان واردات کالای چینی در دولت قبل سالانه 5 میلیارد دلار بود اما در دولت مدعی حمایت از تولید سالانه ده میلیارد دلار از چین واردات داشتیم.

رییسی مدیریت انقلابی را تنها راه نجات کشور بیان کرد.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: تحریم می تواند تبدیل به یک فرصت بشود، نباید به بیگانگان چشم امید داشت وکشور را چهار سال دیگر معطل نگه داشت تا ببینیم چه کسی دست ما را می گیرد و دوران حرف درمانی باید تمام ودوران اقدام وعمل آغاز شود.

 رئیسی خاطرنشان کرد: من برای هوا وهوس نیامده ام بلکه آمده ام گرهی از کار مردم بگشایم، آمده ام تا پیچ وخم اداری وفساد مردم را رنج ندهد.

امیدوارم به نفس مادران وپدران شهدا مشکلات حل شود در این لحظه مردم در حمایت از  رئیسی شعار دادند : "ابراهیم بت شکن بت فسادو بشکن". در پایان  رئیسی خود را خادم مردم خواند و گفت: تهمت زدند، ما در این عرصه برای قدرت طلبی آمده ایم اما بدانید حضور ما برای انجام وظیفه است.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۷:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ري ما فقط سيد ابراهيم ريسي
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۷:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
راي ما فقط سيد ابراهيم ريسي
آخرین اخبار