اهواز؛

اولویت های شهرداری شادگان در سال جاری

شهردار شادگان گفت: بهبود و افزایش سطح آسفالت این شهر و ارتقا فضای سبز آن از اولویت های جدی این شهرداری در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حسن مزبانی پور، شهردار شادگان اظهار کرد: فعالیت های عمران شهری امسال در شادگان  با تمام توان دنبال شده و پروژه های نیمه تمام هم تکمیل می شوند.

وی بیان داشت: رسیدگی به آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان از سه سال گذشته به طور ویژه پیگیری و اجرایی شده و آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت کاری ما در سطح شهر اجرا شده است.

شهردار شادگان با اشاره به اینکه برخی کوچه ها و معابر شهر، آسفالت بسیار نامناسبی داشتند و تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه برای آنها صورت نگرفته بود، افزود: بهسازی این کوچه ها و خیابان ها از سه سال گذشته تا کنون در حال انجام است و امیدواریم مشکلات شهروندان در این زمینه تا حد زیادی مرتفع شده باشد.

وی ادامه داد: وضعیت نامطلوب برخی معابر و محلات شهر مشکلاتی برای ساکنین و رهگذران ایجاد کرده بود و تاثیرات منفی فراوان در سیمای شهر و تردد وسایل نقلیه داشت که از موارد اهتمام ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر شادگان قرار گرفته است.

مزبانی پور با بیان اینکه به طور مرتب از پروژه های در حال اجرا که برای مردم نیز اهمیت دارند بازدید کرده و در جریان آخرین روند اجرایی آن ها قرار گرفته است، افزود: پروژه های خوبی هم اکنون در شادگان در حال اجرا است که به طور قطع در زمان بهره برداری از این پروژه ها شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر در ساختار شهر خواهیم بود.

وی بیان کرد: این شهرداری با بهره گیری از برنامه های مناسب و استفاده بهینه از امکانات موجود و اجرای پروژه های متعدد عمرانی، فرهنگی و ورزشی در آبادانی و عمران شادگان و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد کرد.

مزبانی پور اظهار داشت: هر چند در زمان حاضر با کمبود درآمد و اعتبارات مواجه هستیم اما امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر و مسئولان محلی و استانی، شاهد پیشرفت روزافزون این شهر باشیم.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.