اهواز؛

لوازم برقی غیراستاندارد آتش به پا کرد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش گرفتن 1 باب منزل مسکونی توسط لوازم برقی غیراستاندارد در اهواز خبر داد.

لوازم برقی غیراستاندارد آتش به پا کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در این خصوص گفت: روز گذشته شهروندی با تماس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خبر از آتش سوزی یک باب منزل مسکونی واقع در کوی سیاحی داده شد.

وی تصریح کرد: ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد. آتش نشانان 3 دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار کردند.

حق شناس افزود: در این عملیات ۶ مأمور آتش نشان به همراه 2 دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات شرکت داشتند، علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان غیر استاندارد بودن اتصالات برقی و در نتیجه اتصالی برق گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اذعان داشت: در این حادثه اتاق خواب دچار حریق و باعث دودگرفتگی کل منزل شد.

وی همچنین از سقوط درخت در خیابانی و اختلال در عبور وسایل نقلیه خبر داد.

مقصود حق شناس در تشریح این خبر بیان کرد: عصر روز گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از برخورد خودرو با 1 اصله درخت در خیابان شریعتی بین دیده بان و رستگاری خبر دادند.

وی اذعان کرد: تیم آتش نشانی ظرف مدت دو دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو به درخت وسط آیلند برخورد و باعث سقوط درخت بر روی خودرو شده است.

حق شناس گفت: آتش نشانان بلادرنگ با ایمن سازی محل و به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری، درخت شکسته شده را از میان برداشته و راه را برای خودروهای عبوری باز کردند.

وی علت حادثه سرعت غیر مجاز و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو اعلام کرد.

مقصود حق شناس در ادامه از اتصالی برق در آشپزخانه، و آتش گرفتن خانه ای واقع در منطقه مهدیس اهواز خبر داد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: روز گذشته همچنین با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در مهدیس، مسیر بنکداران اطلاع رسانی کردند.

حق شناس خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلادرنگ با تمام امکانات اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام و چهار دقیقه بعد در محل حاضر شدند. آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند یک واحد مسکونی دچار حریق و دود گرفتگی شده است.

وی گفت: تیم اعزامی سریعا با تجهیزات تخصصی مورد نیاز حریق را اطفاء کرده و دود ناشی از آتش سوزی را با فن فشار مثبت خارج کردند.

حق شناس بیان داشت: به استناد گزارش کارشناسان سازمان آتش نشانی کانون آتش سوزی در آشپزخانه، زمانی اعلام شد که هود آشپزخانه بر اثر اتصالی برق شعله ور شده و باعث ایجاد دود شدید شده بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.