ساری؛

بیمه حوادث بیش از 59 هزار خانوار از مددجویان مازندران

59هزار و320خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در مازندران مشمول بیمه حوادث شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ناصر اسکندری معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ، گسترش چتر بیمه ای یکی از مسیرهای توانمند سازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سطح مختلف است، گفت: قرارداد یک ساله این نهاد و شرکت بیمه دانا به منظور ارائه خدمات موثر ، مطلوب وسریع به مددجویان منعقد شد و سال گذشته 59 هزار و 320خانوار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مازندران مشمول بیمه حوادث شدند.

وی با بیان اینکه این نهاد برای دستیابی به راهبردهای اساسی خود طرح بیمه حوادث مددجویان را اجرا می کند، افزود: مسکن، لوازم خانگی مددجویان تحت حمایت این نهاد در مقابل حوادث و بلایای غیر مترقبه مشمول بیمه حوادث شدند.

اسکندری آتش سوزی،صاعقه،زلزله ،سیل،طوفان و ضایعات ناشی از سنگینی برف وباران را از جمله موارد بیمه برشمرد وگفت:پرداخت غرامت فوت و نقص عضو در محل مورد بیمه ناشی از خطرات فوق و نیزهزینه اجاره و اسکان موقت مددجویان حادثه دیده در مدت بیمه از جمله آنهاست.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران گفت: در صورت دریافت گزارش مبنی بر خسارت وارده به خانواری از مددجو و یا آسیب وارده به چندین خانوار در اثر بلایای طبیعی مانند سیل ،زلزله،طوفان، مراتب سریعا بر اساس اولویت توسط مددکاران بررسی و اقدامات لازم انجام می شود.

وی افزود : در ۶ ماه دوم سال گذشته 219خانوار مددجو از خدمات بیمه دانا در سرفصل های مسکن،اثاثیه منزل و اسکان موقت به ارزش دو میلیاردو 191 میلیون ریال بهره مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدد مازندران گفت: پارسال به 6هزار و 47نفر از مددجویان دوره های آموزشی حوادث و بحران در سرفصل های سیل،زلزله و آتش سوزی ارائه شد که بیشتر افراد آموزش دیده ، زنان سرپرست خانوار بودند.

وی افزود : سال گذشته هزار و 326 دستگاه بخاری گازی و نفتی ، آبگرمکن و تانکر آب آشامیدنی به ارزش دو میلیاردو 250 میلیون ریال میان نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد ،در مناطق محروم استان توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، با بیان اینکه 13شهرستان در استان دارای مناطق محروم است، گفت: 26درصد این هزینه ها در سرفصل های فرهنگی،حمایت خانواده،اشتغال،

تامین مسکن،کمک هزینه خدمات ازدواج،درمان،اکرام، وام ضروری به مددجویان در مناطق محروم اختصاص یافت.

اسکندری از همکاری خیران و مردم نوعدوست استان قدر دانی کرد و افزود : مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #1*2*011*8877*با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، کمیته امداد را در ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان یاری رسانند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار