خدمت به مردم سیره رئیس جمهور شهید

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گتوند گفت: سید ابراهیم رئیسی در چهار دوره از عمر پر برکت انقلاب، بسیاری از بت های امروزی را شکست و سیره جدیدی در خدمتگذاری متواضعانه را به مردم نشان  داد.

حجت الاسلام شهریاری، رئیس سازمان تبلیغات شهرستان گتوند گفت: شهید سید ابراهیم رئیسی مانند شهید بهشتی و رجایی شد، کسی که در مکتب بهشتی درس خواند، و با شهید بهشتی آشنا شد،داز بسیاری تهمت ها چشم‌پوشی کرد و خود را سیبل حرفهای دیگران قرار داد، تا در مسیر خدمتگذاری خللی وارد نشود.

به گفته او سید ابراهیم رئیسی برای خدمت گذاری سر از پا نمی شناخت، در مسیر آذربایجان و مرزهای غربی ایران، دشمنان قسم خورده ای تمام مرزهای ما را محاصره کردند، تا ایران عزیز نا امن باشد، ولی او در اوج امنیت ایران در جهان نقش آفرینی میکرد.

او می گوید: حسین امیر عبدالهیان دیپلمات انقلابی است، که نشان داد برای دفاع از عزت و استقلال این مردم بر اساس اصول عزت، حکمت و مصلحت، عزت و اقتدار را در پرتو پشتیبانی مردم در عرصه بین المللی به اثبات رساند.

شامگاه سه شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مراسم عزاداری شهید حجت الاسلام رئیسی و همراهان با حضور مسئولان و مردم شهید پرور صالح شهر و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی و حوزه امام حسین ( ع ) در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.