اهواز؛

اختصاص فضای تبلیغاتی در فضای شهری اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از اختصاص فضای تبلیغاتی در سطح شهر بمنظور تبلیغات و نصب بنر و غیره برای تبلیغات انتخابات در این شهرستان خبر داد.

اختصاص فضای تبلیغاتی در فضای شهری اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علیرضا حلاج، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بررسی شرایط برای در اختیار قرار دادن فضای تبلیغاتی در سطح شهر به ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر بیان داشت: به این منظور، هفته گذشته در جلسه‌ای مقرر شد که نقاطی در سطح شهر را برای تبلیغات و نصب بنر، پوستر و پلاکارد و اختیار ستادهای تبلیغاتی کاندیداها اختصاص یابد اما هنوز مشخص نشده است که این فضای تبلیغاتی در چه سطحی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در روزهای آینده آخرین تمهیدات شهرداری اهواز برای اختصاص فضای تبلیغاتی به ستادهای تبلیغاتی ریاست جمهوری و شورای شهر نهایی و اعلام خواهد شد.

حلاج با بیان این‌که تخریب فضای شهری به بهانه تبلیغات انتخابات غیرقانونی است، افزود: شهرداری اهواز هرگونه تخریب دیوارها، پایه پل‌ها، درختان و فضای سبز و سیمای شهری برای تبلیغات انتخاباتی را پیگیری می‌کند و متخلفان را به نهادهای ذیربط معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.