گسترش کرسی‌های آزاد اندیشی با تلاش دانشجویان دشتستانی

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی با تلاش دانشجویان دشتستانی گسترش یابد.

گسترش کرسی‌های آزاد اندیشی با تلاش دانشجویان دشتستانیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار دشتستان با اشاره به نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در توسعه کشور و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای، اعضای هیئت علمی، اساتید و مدرسان را رکن اصلی این نقش آفرینی معرفی کرد.

ارسلان زارع به اهتمام خاص دولت به ارتقای جایگاه ویژه پژوهش در برنامه ششم توسعه کشور پرداخت و اظهار امیدواری کرد: تا با افزایش اعتبارات پژوهشی، دانشگاه سهم بیشتری در تولید علم و فناوری کشور داشته باشد.

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات دشتستان با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، از دانشگاهیان به ویژه دانشجویان خواست تا با افزایش فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود به‌ویژه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، نشاط سیاسی بیشتری را فراهم کنند.

سیاوش جعفری رئیس دانشگاه پیام نور برازجان نیز در این آیین به جایگاه رفیع مقام معلم در آموزه‌های دینی و تاریخی اشاره کرد و پرهیز از کمال‌گرایی و نقد درونی استادان برای ارتقای سطح علمی دانشگاه را خواستار شد.

آیین بزرگداشت استادان دانشگاه پیام نور برازجان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور فرماندار دشتستان، مشاور فرهنگی استاندار  بوشهر و جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار شد. این مراسم با پرسش اساتید و دانشجویان و پاسخ فرماندار دشتستان و همچنین تجلیل از اساتید پایان یافت.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.