حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی،:

حضور در انتخابات،یک تکلیف دینی و ملی است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور در انتخابات،یک تکلیف دینی و ملی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در همایش سیاسی فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در خراسان جنوبی گفت:شرکت کردن در انتخابات یک تکلیف دینی و ملی است زیرا که عدم حضور در انتخابات تهدیدی برای مشروعیت سیاسی نظام کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بهانه‌ای برای گرفتن مشروعیت سیاسی از ایران هستند،افزود: همگان منتظر هستند که ببینند در این مرحله از انتخابات ملت ایران چه خواهند کرد و دوباره چه حماسه‌ای خواهند آفرید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر در پای صندوق‌های رأی حضور پررنگی نداشته باشیم بهانه‌ای برای دخالت به دست دشمن داده‌ایم.

حجت الاسلام  و المسلمین حسنی با بیان اینکه  شرکت نکردن در انتخابات در واقع راه باز کردن برای ورود استعمار به کشور است، افزود: برای اینکه کشور با بحران مشروعیت دچار نشود باید شرکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم تا جلوی یاوه ‌گویی‌ها، بددلی‌ها و دشمنی‌های دشمنان در ارتباط با شرف، منافع ملی و استقلال کشور گرفته شود.

وی با بیان اینکه فرماندهان ارتش خود پرچم‌دار آگاهی هستند و هدف از برگزاری این همایش بصیرت‌افزایی است،افزود: فرماندهان علاوه بر اینکه مسئول راهبری در ارتباط با مأموریت‌های محوله هستند مسئول رشد یگان خود نیز هستند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.