سنندج؛

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه سنندج

مراسم هفته عقیدتی سیاسی امروز با حضور معلمان، بسیجیان وفرماندهان پایگاههای بسیج ناحیه مقاومت سپاه سنندج برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سرهنگ رحیمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امسال برای کشور ما سال سرنوشت سازی است.

سرهنگ رحیمی زاده گفت:شما به عنوان یک بسیجی باید پارامترهایی را در انتخابات رعایت کنید شرکت نکردن در ستاد انتخابات نامزدها به نام بسیج وحمایت نکردن از یک نامزد یا جناح خاص از جمله این پارامترها است.

وی ادامه داد ما جر هیچ حزب یا گروه خاصی نیستیم هرکس که در راستای اصول وارزش های انتخاب قدم بردارد دستش رامی بوسیم وهرکس در مقابل این ارزش ها قرارگیرد در برابرش موضع می گیریم.

وی با اشاره به شاخص های یک رئیس جمهور گفت:حفظ اقتدار و عزت اسلامی،بصیر بودن،دشمن ستیز بودن وتوجه به اقتصادمقاومتی از جمله این ویژگی ها است.

سرهنگ رحیمی زاده با اشاره به اقدامات عقیدتی سیاسی ناحیه سنندج گفت:برگزاری کلاس های قرآن،اخلاق برای بسیجیان وپرسنل از جمله این اقدامات است.

وی درپایان قرآن کریم وترویج آن درجامعه را مهم ارزیابی کردو گفت:دراین راستا در سال 96 توسط معاونت عقیدتی سیاسی،نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه سنندج 40 نفرآموزشیار قرآن کریم آموزش دیدند.

در پایان این مراسم از مربیان،رابطین نمونه عقیدتی سیاسی ، هادیان سیاسی ومربیان طرح صالحین قدردانی شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.