سنندج؛

امنیت بزرگترین اقتدار برای کشور است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه امنیت بزرگترین اقتدار برای کشور است، گفت: مهم‌ترین وظیفه سپاه در کردستان برقراری، تثبیت و توسعه امنیت است ومردم کردستان در بخشی از این مهم به سپاه کمک می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در نشست خبری با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، گفت: پیدایش، رشد و تعالی و جایگاه سپاه برای همگان معلوم است که مولود انقلاب است و از داشته ها و ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که ما به این عظمت توجه داریم.

وی در ادامه گفت: سپاه بیت‌المقدس از ظرفیت بسیار قابل قبول، بااهمیت و پایان ناپذیر و مطمئن مردم برخوردارند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهر امور کردستان ادامه داد: مردم کردستان خود را سهیم و صاحب امنیت در استان می‌دانند و وقتی چنین است، از آن حفاظت می‌کنند.

رجبی تصریح کرد: خیلی از خانواده‌های کردستان فرزندان خود را میفرستند و در رده‌های پاسداری و بسیجی در این استان خدمت می‌کنند.

وی افزود: در این منطقه پرتلاطم و ناپایدار، برخورداری از امنیت یک نعمت است که مردم استان از تحرکات ضدانقلاب و اقدامات مخرب استان ما را باخبر می‌کنند و در بخشی از استقرار و برپایی این امنیت کمکم می‌کنند.

فرمانده سپاه کردستان ادامه داد: مهمترین وظیفه سپاه در کردستان برقراری، تثبیت، حفاظت و توسعه امنیت است و این اصلی ترین کار سپاه در استان است که در داخل، مرز و در شعاع قابل قبولی در خارج از مرز مسائل را کنترل می‌کنیم.

رجبی افزود: از ظرفیت تعریف شده نیروهای انتظامی و امنیتی در کردستان بهره‌مند هستیم که جا دارد من از آنها تشکر کنم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.