سنندج؛

برقراری امنیت محوری ترین ماموریت سپاه است

فرمانده سپاه بیت المقدس محوری ترین مأموریت سپاه را برقراری امنیت مردم دانست وگفت: نیروی انسانی باهوش و متعهد بهترین ابزار سپاه است.

برقراری امنیت محوری ترین ماموریت سپاه استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس امروز در مراسم روز پاسدار و عقیدتی-سیاسی سپاه دومین اقدام محوری سپاه را فعالیت در عرصه فرهنگی خواند وگفت: برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری دوره های امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری کنگره عظیم شهدای استان که در سال 97 انجام خواهد شداز جمله اقدامات فرهنگی است.

رجبی کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد که در سال 94 برگزار شد و رتبه اول بسیج کشور را به دست آورد از جمله اقدامات سپاه استان در این عرصه دانست.

به گفته وی در عرصه معنویت افزایی سپاه بیت المقدس بسیار خوب درخشیده است و ما برای دوره های عقیدتی-سیاسی یک زیرساخت مناسب در استان ایجاد کردیم.

رجبی از حضوربیش از 1200 نفر در کلاسهای امر به معروف و نهی ازمنکر خبرداد و بیان کرد: امیدواریم آن اهدافی که مد نظر مقام معظم رهبری در برگزاری این دوره ها است، محقق شود.

سردار رجبی در پایان فعالیت در عرصه سازندگی را مسئله آخر در اقدامات و مأموریت های محوری سپاه دانست و قرارگاه پیشرفت و آبادانی کردستان با مشارکت بیش از 16 دهستان تاکنون در این زمینه در کشور نمونه بوده است.

انتهای پیام/ م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.