کرمانشاه؛

معلم همواره مورد احترام همگان بوده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام و جایگاه معلم در دوران انقلاب اسلامی همواره رفیع بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام و جایگاه معلم در دوران انقلاب اسلامی همواره رفیع بوده و این افراد در نزد آحاد مختلف جامعه از احترام و اعتبار فراوانی برخوردار بوده اند.

مصطفی علما در دیدار با جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و معلمان کرمانشاه که در دفتر امام جمعه برگزار شد، فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم را به همه فرهنگیان کشور و استان تبریک گفت.

وی با اشاره به اهمیت و نقش معلم در جامعه، یادآوری کرد: این افراد به دلیل بینش و ارتباط با علم و دانش و تربیت، همواره جزو افراد ممتاز جامعه بوده اند.

آیت اله علما خاطرنشان کرد: معلمان نقش پررنگی در بالا بردن سطح آگاهی جامعه داشته اند و همه ما خود را مدیون زحمات و تلاش های بی وقفه آن ها می دانیم.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: این شهید والامقام اشراف کاملی بر مسایل علمی داشت و با در نظر گرفتن مشکلات روز جامعه وارد مباحث مختلف می شد و آگاهی بخشی می کرد.

وی اظهار کرد: پیامبر(ص) بهترین هدیه خداوند را مسئله هدایت دانسته اند و امام حسین (ع) نیز برای هدایت انسان ها قیام کرد که این ها همه بیانگر اهمیت مساله هدایت است و هدایت امروز نوجوانان و جوانان مملکت نیز برعهده معلمان دلسوز گذاشته شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار