کرمانشاه؛

پاسداران از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفاظت می کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: پاسداران رکن رکین کشور و مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما در همایش بزرگ روز پاسدار و روز جانباز در حسینه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ضمن تبریک ولادت حضرت سیدالشهدا (ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع) گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان جان برکف در هشت سال دفاع مقدس و نیز بعد از جنگ، از انقلاب و نظام مقدس اسلامی دفاع نمی کردند، امروز شاهد چنین کشوری مقتدر و با عظمت نبودیم.

وی با بیان اینکه مقام پاسدار مقام بسیار بالایی است و امام خمینی(ره) نیز بر این موضوع تاکید داشته اند، گفت: دلیل این مقام بالا این است که همه کارهای پاسداران در راه خداوند است و امام حسین(ع) می فرماید که کار در راه خداوند از نماز نیز بالاتر است.

آیت الله علما از زحمات و تلاش های شبانه روزی پاسداران در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در یکی از ستاد های انتخاباتی در ایلام را محکوم کرد و گفت: این اقدام موهن که موجب جریحه دار شدن قلوب مردم مومن و ولایت مدار ایران اسلامی و هر انسان آزاده ای گردید، غیر قابل قبول است و باید با مسببین امر قاطعانه برخورد شود.

وی افزود: این اتفاق ادامه جریانی تعمدی است که هر چند وقت یکبار در گوشه ای از کشور و به هر بهانه ای به مقدسات و ارزش های اسلام و نظام اسلامی اهانت می شود.

وی گفت: وظیفه همگان است که در مقابل این جریان فاسد و معارض که قصد ضربه زدن به ارزش ها و مقدسات را دارند همواره هوشیار و مراقب باشند که از ارزش ها و مقدسات خود حراست کنند و به چنین افرادی اجازه ندهند به راحتی به مقدسات اهانت کنند.

آیت الله علما اظهار کرد: از دستگاه های قضایی و امنیتی انتظار می رود برخوردی قاطع با چنین اتفاقاتی داشته باشند تا هرکسی به خود اجازه ندهد به این راحتی به مقدسات و ارزش های ما که هزاران نفر خون خود را برای حفاظت از آنها نثار کرده اند، جسارت کند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار