کرمانشاه؛

انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی کشور است

امام جمعه کرمانشاه انتخابات را مظهر عزت، اقتدار و حضور حماسی ملت ایران دانست.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت اله علما نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: همگان به خوبی می‌دانند انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی کشور است و وظیفه‌ی ما است که با حضور حماسی خود در این عرصه در تعیین سرنوشت کشور خود دخیل باشیم.


امام جمعه کرمانشاه پرهیز از امید بستن به بیگانگان و نگاه به توان و امکانات داخلی برای پیشرفت را از موضوعات صریح و آشکار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: آنچه رئیس جمهور منتخب مردم باید به آن توجه داشته باشد اتکا به توان داخلی و رونق اقتصاد واشتغال جوانان است.

وی با بیان اینکه کشور ما توانمندی‌های بسیاری در بخش‌های مختلف دارد، خاطرنشان کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند تحریمهای دشمن را به فرصت تبدیل کند.

آیت اله علما به کاندیداهای ریاست جمهوری وهواداران آن‌ها توصیه کرد ضمن حفظ حرمتهای دینی و اسلامی از مرز دین و اخلاق خارج نشوند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید شیرودی و روز شوراها، تصریح کرد: شورا‌ها باید به مردم خدمت کنند و برای توسعه شهری و ارتقای سطح فرهنگی، رفاهی و خدماتی در شهر و توجه به مطالبات مردم تمام توان خود را به‌کار بگیرند.

خطیب جمعه کرمانشاه در پایان به سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: سیدالشهدا به عنوان مظهر کرامت، ایثار و از خودگذشتگی بهترین الگو برای همگان بویژه نسل جوان می‌باشد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار