کرمانشاه؛

دیدار جمعی از کارگران منتخب و نمونه استان با رهبر معظم انقلاب در هفته کارگر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:جمعی از کارگران منتخب و نمونه استان با رهبر معظم انقلاب در هفته گرامیداشت کارگر دیدار می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛داود یاوری گفت: هفته کارگر از ششم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم این ماه با اجرای برنامه های متنوع در سطح استان ادامه خواهد یافت.
وی افزود: علاوه بر دیدار جمعی از کارگران نمونه استان با رهبر معظم انقلاب در یکی از روزهای یاد شده، تعدادی از جامعه کارگری و کارفرمایی استان نیز برای حضور در جشنواره امتنان که با حضور آقای روحانی رئیس جمهور در تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
یاوری ادامه داد: برگزاری جشن بزرگ هفته کارگر و انتخاب و معرفی کارگران و کارفرمایان نمونه از دیگر برنامه هایی است که برای این هفته تدارک دیده شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اعزام قاریان و حافظان قرآن کریم به مسابقات کارگران کشور در استان قم و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای کارگر را از دیگر برنامه های تدارک دیده عنوان کرد.
وی ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته کارگر با تعدادی از خانواده معظم شهدای کارگر دیدار و مسابقات ورزشی کارگران استان نیز برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.