کرمانشاه؛

نیروهای مسلح الگوی برخی کشورها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروزه نیروهای مسلح ما به الگویی برای برخی کشورها که مورد تهاجم قرار گرفته اند، تبدیل شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علماء در مراسم گرامیداشت روز ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژگیهای خاصی دارد که کمتر ارتشی در جهان این ویژگیها را دارد، اظهار کرد: ارتش ایران یک ارتش مکتبی، بابصیرت و قدرتمند است که در سالهای پس از پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف به خوبی امتحان پس داده و به داشتن چنین ارتشی به خود می بالیم.

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این چند دهه از عمر انقلاب حماسه ها خلق کرده و به خوبی دین خود را به نظام ادا کرده است.


  آیت اله علما با بیان اینکه ارتش از ارکان امنیت مثال زدنی کشور است، گفت: امروز نیروهای مسلح ما بعنوان الگو در دنیا مطرح هستند و برخی کشورهای اسلامی از اینها الگو گرفته اند.

  وی افزود: امروزه برخی کشورها که مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته اند از نیروهای مسلح ماالگوبرداری کرده اند که چگونه از کشورشان در مقابل این تهاجمات دفاع کنند.

  امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: همه باید در خدمت نظام و انقلاب باشیم و بکوشیم که بر این اقتدار افزوده شود.

 
انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار