کرمانشاه؛

سید اهل قلم لحظه های ایثار انسان های مخلص را ماندگار کرد

نماینده، ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمانشاه گفت: زبان هنر بسیار موثر است و می‌تواند تاثیرات بزرگ و ماندگاری را در انسان‌ها باقی بگذارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛نماینده، ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمانشاه امروز در نشست با هنرمندان و جمعی از مسئولان حوزه هنری انقلاب اسلامی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: زبان هنر بسیار موثر است و می‌تواند تاثیرات بزرگ و ماندگاری را در انسان‌ها باقی بگذارد .
وی افزود : همانطور که سید اهل قلم شهید آوینی توانست لحظه‌های ایثار بی نظیر انسان‌های مخلص را در راه خدا به خوبی با زبان هنر بیان و آن لحظه‌ها را ابدی کند.

آیت الله علما افزود: زبان هنر هنگامی که در راه خدا باشد هرگز از بین نخواهد رفت همانطور که اشعار مولانا، حافظ و سعدی و... هنوز زنده و بر لب و قلم بزرگان جاری است.

وی اظهار داشت: هنر یکی از راههای ترقی انسان و حرکت او به سمت کمال و تعالی است که باید در مسیر الهی قرار بگیرد و برای حرکت سریع‌تر انسان به سمت ترقی و تعالی استفاده شود.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: در قرآن کریم بار‌ها انسان به سیر در انفاس و آفاق سفارش می شود تا با تامل در هنر خداوند در آفرینش انسان و جهان با ماهیت واقعی آفرینش که بندگی و اطاعت خداوند و در نهایت رسیدن به کمال است، پی ببرد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.