کرمانشاه؛

باید تفکر اسلامی به نسل جوان انتقال داده شود

امام جمعه کرمانشاه بر لزوم ترویج تفکر اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: این تفکر باید به نسل جوان انتقال داده شود.

به گزارش به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما در دیدار با جمعی از معلمین نمونه کرمانشاه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، از شهید مطهری به عنوان یک انسان برجسته یاد کرد و افزود: شاید هنوز هم بعد از حدود 40 سال از شهادت استان مطهری جای شهید مطهری پر نشده است.

آیت‌الله علما معلمین را ممتاز از بقیه اقشار جامعه برشمرد و اظهار کرد: آموزش و پرورش چه در سالهای قبل از انقلاب و چه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چه بعد از آن همواره نقش مهم و اثرگذاری در کشور داشته داشته  و مورد توجه و عنایت بوده است.
 
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه از مسئله هدایت به عنوان یک مسئله اساسی در دین مبین اسلام یاد کرد و افزود: موضوع هدایت مورد تاکید پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) بوده است.

آیت‌الله علما در ادامه با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) با تکیه بر مسئله هدایت در برابر دو بلوک شرق و غرب ایستاد، اظهار کرد: امام با دست خالی و تنها با تکیه بر مسئله هدایت انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و آن را به دنیا معرفی کرد.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه هرکس سر سفره هدایت قرآن و اسلام بنشیند ضرر نخواهد کرد، افزود: باید این سرمایه مهم را دنبال کرده و آن را به
نسل جوان انتقال دهیم

آیت‌الله علما در ادامه بر لزوم ترویج تفکر اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: این تفکر باید به نسل جوان انتقال داده شود، چراکه این تفکر می تواند پاسخگوی تمامی حرف‌ها باشد.

سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه نیز در این دیدار از شهید مطهری به عنوان یکی از بزرگان حوزه و دانشگاه یاد کرد و افزود:  ایشان بیشترین نقش و سهم را در آگاه سازی و روشن بینی نسل انقلاب ایفا کرد.

محبی در ادامه با اشاره به رو به پیشرفت بودن آموزش و پرورش کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش کرمانشاه در اکثر شاخص‌ها پیشرفت داشته که از جمله آنها می‌توان به رشد چندپله‌ای در امتحانات نهایی سال سوم متوسطه دوم، کسب رتبه‌های زیر سه هزار در کنکور سراسری توسط دانش ‌آموزان، کسب رتبه نخست سوادآموزی، کسب رتبه اول در پروژه مهر و... اشاره کرد.
 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار