کرمانشاه؛

برگزاری یادواره شهید ریزه وندی

یادواره شهید ریزوندی مهر امسال برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سردار داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در این جلسه با ابراز خرسندی از اینکه یکی از شهیدان شاخص ورزش کشور در سال ۹۶ از استان کرمانشاه انتخاب شده است، گفت: شهید ریزوندی از جمله شهدای ورزشکاری بود که اخلاق برایش در درجه اول اهمیت قرار داشت و از جمله ورزشکارانی بود که قبل از هر چیزی منش پهلوانی داشت.

وی با بیان اینکه امثال شهید ریز وندی در بین شهدای کشور زیاد کم نیستند، خاطر نشان کرد: روحیه ورزشکاری این شهید والامقام از وی در بین همرزمانش یک اسوه و الگوی تمام عیار ساخته بود.

سردار آذرنوش در ادامه تصریح کرد: چنین شهدای عزیزی که جان خود را برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند باید یاد و خاطره اشان به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در ادامه افزود: به همین خاطر یادواره شهید والامقام داریوش ریزوندی نیز در مهرماه امسال که مصادف با سی و پنجمین سالگرد شهادت ایشان است در اسلام آبادغرب برگزار می‌شود.

وی گفت: برای برگزاری هرچه باشکوهتر این یادواره به اعتباری در حدود ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است که دستگاه‌های متولی نظیر سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، فدراسیون کشتی، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، شهرداری و ... برای تامین هزینه‌ها باید همکاری کنند.

وی در پایان اظهار داشت: برگزاری هرچه بهتر یادواره شهید ریز وندی نیازمند همکاری و انسجام بین دستگاه‌های مختلف است که ان شاالله این کار انجام خواهد گرفت.

شهید داریوش ریز وندی از قهرمانان کشتی کشوربود که در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۶۱، در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 
انتهای پیام/پ

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.