کرمانشاه؛

برگزاری سالروز شهید جهاد گر ابراهیم رستمی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: رشادت جهادگران شهید در دوران دفاع مقدس فراموش ناشدنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خسرو شهبازی در همایش یادواره شهدای جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو گرامی داشت سالروز شهادت جهادگر شهید حاج ابراهیم رستمی فرمانده مهندسی پشتیبانی جنگ گفت:یادواره جهادگران شهید هر ساله برگزار می‌شود هدف از این همایش قدردانی از مقام شامخ شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره 31 شهید دو شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو برشمرد.

وی یکی از فعالیت‌های جهادگران را جمع آوری کمک‌های مردمی، اجرای 160 کیلومتر راه‌ سازی، احداث 9500 سنگر، اجرای 60مقر توپ خانه، 40 دهنه پل و عملیات 597 هزار متر مکعب خاکریز و... بیان نمود.

شهبازی افزود: بعداز جنگ تحمیلی جهادگران به سازندگی در روستاها مشغول شدند تا با آبادانی در روستاها فقر را از آنها برهانند و امروزه نیز جهادگران در بخش کشاورزی به خدمت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه تولیدات کشاورزی استان در سال گذشته به 4میلون و 600 هزار تن رسیده خاطرنشان کرد: در تولید گندم و فراوردهای دامی به خودکفایی رسیده‌ایم و در حال حاضر 95درصد محصولات کشاورزی در داخل تولید می‌شود؛ همچنین در اکثر محصولات کشاورزی نیز در مقام صادرکننده قرار داریم.

شهبازی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید تلاش‌هایمان را دو چندان کنیم افزود: باید همواره در جهت تولیدات محصولات کشاورزی و اشتغال توان علمی وفنی را بکار بگیریم تا این مهم اتفاق بیفتد و به اشتغالزایی برسیم.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.