اصفهان؛

بیش از یکصد هزار مرسوله پستی در شهرستان نطنز مبادله شد

رییس اداره پست نطنز گفت: سال گذشته ، بیش از ۱۰۰ هزار مرسوله پستی از نطنز به سایر شهرهای کشور ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد صفاری  اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۰۲ هزار مرسوله پستی از شهرستان نطنز به سایر نقاط کشور صادر شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۲ هزار مرسوله پستی در سال ۹۵ صادر شده است، اما نسبت به سال ۹۴، به میزان ۱۵درصد افت داشته ایم، افزود: علیرغم افت ۱۵ درصدی مرسولات، اما از نظر درآمدی ۱۵ درصد افزایش درآمد داشته ایم.

رییس اداره پست شهرستان نطنز پیرامون کاهش مرسولات پستی گفت: علت کاهش مرسولات، الکترونیکی شدن بسیاری از امور به خصوص اتوماسیون های اداری برای ارسال نامه ها است.

وی تصریح کرد: اما علت اینکه علیرغم کاهش ارسال مرسولات، رشد ۱۵درصدی درآمدی وجود دارد، حرکت مردم به سمت ارزش افزوده، یعنی تبدیل نامه های عادی به سفارشی و سفارشی به پیشتاز است.

صفاری بیان کرد: صدور کارت هوشمند ملی در پست نطنز و امانت خرده بار، برخی از خدماتی است که توجه ویژه ای روی آن ها شده است که به خدمات جدید این نهاد اضافه خواهد شد.

وی پیرامون امانت خرده بار تصریح کرد: خدمات امانت خرده بار، خدماتی است که برخی از نهادهایی که در ماه حداقل ۲۰۰ مرسوله صادراتی به تمام نقاط کشور دارند، می توانند با عقد قرار داد، از تخفیف های ویژه بهره مند شوند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.