بجنورد؛

پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد

تسهیلات کارگشایی تا سقف ۵۰ میلیون ریال به متقاضیان واجد شرایط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازبجنورد؛ منصور احمدی معاون اداری ومالی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه تسهیلات کارگشایی به صورت قرض‌ الحسنه برای رفع مشکلات تحصیلی، فرهنگی، معیشتی و درمان مددجویان پرداخت می‌شود، گفت: سال گذشته بیش از شش میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال به مددجویان و نیازمندان، توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات برای رفع مشکل حدود پنج هزار نفر از مددجویان و متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است،یادآور شد: تسهیلات کارگشایی تا سقف ۵۰ میلیون ریال با هدف رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن و سایر نیازهای مددجویان و متقاضیان واجدشرایط پرداخت می‌شود.

منصور احمدی با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ مددجویی پشت نوبت دریافت تسهیلات کارگشایی قرار ندارد، یاد آور شد :هم اکنون 300 مورد از پرونده های مددجویان هم در بحث تسهیلات کارگشایی در حال پرداخت است .

احمدی با بیان اینکه سپرده گذاران می توانند با اعتماد به این صندوق به افراد نیازمند تسهیلات پرداخت کنند، عنوان کرد: نیکوکاران می توانند پس از سپرده گذاری، فرد نیازمند به وام را به صندوق معرفی و صندوق قرض الحسنه به عنوان کارگزار وام مورد نظر را به درخواست کننده پرداخت کند.

وی یاد آور شد: این صندوق هم اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل شده و صاحبان سپرده و خیران می توانند با کارت بانکی صندوق از تمامی دستگاه های عضو شتاب استفاده و وجوه خود را جابه جا کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.