اردبیل؛

رقابت تیم های والیبال زیر 23 سال آسیا در سومین روز در اردبیل

سومین روز رقابت های تیم های والیبال زیر 23 سال آسیا در اردبیل امروز با دیدار تیم های تایلند با سریلانکا، چین تایپه با قزاقستان و چین با استرالیا پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت بازی تیم های تایلند با سریلانکا در ساعت 12 و 30 دقیقه، چین تایپه با قزاقستان در ساعت 15 چین با استرالیا در ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.

دومین روز از دومین دوره رقابت‌های والیبال زیر 23 سال آسیا در اردبیل دیروز(سه‌شنبه) با برگزاری سه دیدار به پایان رسید. در نخستین دیدار ژاپن در یک دیدار سنگین با نتیجه 3 بر 2 از سد تایلند گذشت و به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها صعود کرد.

در دومین دیدار ازبکستان حریف چین تایپه نشد و با قبول شکست 3 بر 2 از تیم چین تایپه از صعود به مرحله بعد بازماند.

اما چینی‌ها در نخستین گام خود در این رقابت‌ها به راحتی از پس مالزی برآمده و این تیم را که دیروز شگفتی خلق کرده و مقابل استرالیا به برتری دست یافته بود با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند.

بدین ترتیب تاکنون تکلیف تیم‌های ایران، پاکستان و ژاپن برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی روشن شده و بازی‌های فردا تکلیف 5 تیم دیگر صعودکننده به مرحله بعد را روشن خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.