اردبیل؛

حضور پرشور مردم اردبیل باعث افتخار ورزش استان شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: حضور پرشور مردم در سالن حسین رضازاده برای تماشای مسابقات والیبال امیدهای آسیا مایه افتخار استان اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج درپی حضور پرشور و شمار مردم اردبیل برای تماشای مسابقات والیبال امیدهای آسیا و مخصوصا بازی تیم های ایران و پاکستان افزود: به واقع این حضور انبوه و پرشور مایه مباهات و افتخار استان اردبیل شد و از آنجایی که این رقابتها تجربه اول تاریخ ورزش استان در میزبانی یک رویداد معظم آسیایی بود، بسیاری از دست اندرکاران فدراسیون و حتی کنفدراسیون والیبال آسیا نسبت به استقبال تماشاگران تردید داشتند ولی مردم ورزش دوست اردبیل یک بار دیگر همت بالا و شعور وافر خود را به منصه ظهور گذاشتند.

حضور پرشور مردم اردبیل باعث افتخار ورزش استان شد 

وی افزود: این که بیش از 6 هزار نفر در اولین تجربه بزرگ میزبانی استان در سالن حضور پیدا کنند و بدون کوچکترین حاشیه و فقط با تشویق های شدید و مداوم خود امیدهای والیبال کشور را در کسب نخستین پیروزی همراهی کنند، بی شک به عنوان برگ زرینی در تاریخ ورزش استان به ثبت خواهد رسید. امیدوارم این همراهی بی دریغ تا پایان مسابقات که انشالله با قهرمانی تیم ایران و کسب سهمیه مسابقات جهانی در مصر همراه خواهد شد، ادامه داشته باشد.

حضور پرشور مردم اردبیل باعث افتخار ورزش استان شدحضور پرشور مردم اردبیل باعث افتخار ورزش استان شد 

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: متاسفانه به علت تکمیل ظرفیت سالن، بیش از تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند، مردم مجبور به بازگشت شدند. شخصا به عنوان یک خادم ورزش استان، دست تک تک این عزیزان را به گرمی فشرده و بابت کمبود جا از آنها عذرخواهی می کنم. باشد به روزی برسیم که با افزایش امکانات و داشتن اماکن ورزشی وسیع تر، شرمنده حتی یک تماشاگر فهیم اردبیلی نباشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.