ساری،

بازسازی 68 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد

68 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد پارسال در رامسر تعمیر، تکمیل و بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامسر گفت: 68 واحد مسکن مددجویی در رامسر با اعتباری به ارزش 609میلیون و 861 هزار ریال پارسال تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است که بیشتر این خدمات درقالب تعمیرات کلی و جزیی و احداث سرویس بهداشتی و حمام ارائه شد.

وی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان بسیار با اهمیت است، افزود: یک میلیارد و 169میلیون ریال پارسال برای خرید و احداث 6 واحد مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هزینه شده است.

سرایی با بیان اینکه برنامه‌ های کمیته امداد جهت سرعت بخشیدن به امر خانه‌ دار کردن مددجویان، گفت: این نهاد برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تا سقف 150 میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن شهری مددجویان تحت حمایت کمک بلاعوض اختصاص داده است که در کنار آورده اولیه خانواده می‌ تواند مشکل مسکن نیازمندان را مرتفع کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامسر افزود: همچنین 9 واحد مسکن مددجویی روستایی در این شهرستان با همکاری بسیج سازندگی و تسهیلات بنیاد مسکن با اعتباری به ارزش یک میلیارد و 446میلیون ریال احداث شده است.

سرایی گفت: واگذاری انشعابات رایگان آب، برق، گاز و فاضلاب، پروانه شهری و روستایی و عوارض شهرداری به مددجویان با همکاری سازمان‌های مربوطه ازجمله خدمات در بخش مسکن است که پارسال 50 خانواده از این خدمات بهره مند شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.