ساری،

برگزاری جشن تولد ۶۵ کودک یتیم در مازندران

حامیان و خیران مازندرانی امروز درجشن شکوفه های بهاری برای ۶۵ کودک یتیم زیر ۱۰ سال مازندران جشن تولد گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در این جشن که امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد گفت: ۴ هزارو ۵۵۹کودک یتیم زیر پوشش این نهاد از حمایت های حامیان و نیکوکاران بهره مند هستند.

وی افزود : حامیان و خیران استان ۱۱۲ میلیارد ریال پارسال کمک نقدی کردند.

نوروزی گفت: جشن شکوفه های بهاری با حضور 65 نفر از ایتام زیر 10سال زیر پوشش کمیته امداد شهرستان های ساری، جویبار، قائم شهر و میاندورود با همکاری حامیان نیکوکار و کمیته امداد ،درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: طرح اکرام ایتام با هدف ترویج سنت های حسنه اسلامی در جامعه توسط این نهاد اجرا می شود که تاکنون چهار هزار و 559 نفر از ایتام در استان تحت حمایت این نهاد هستند.

وی افزود: در مسیر انفاق و نوعدوستی علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار ،همتی استوار لازم است.

نوروزی با بیان اینکه کمیته امداد تلاش می کند تا با ابتکار و خلاقیت در ارائه طرح های مختلف بتواند زمینه مشارکت همه اقشار را در کمک به نیازمندان و مددجویان فراهم سازد، گفت: حامیان وخیّران نیکوکار در استان همواره اقدامات وحمایتهای اثربخش خود را برای بر طرف شدن مشکلات ایتام در بخش هایی مانند، ازدواج،بیماری،تحصیل،ساخت وتعمیرات مسکن ارائه می دهند.

وی رسیدگی به امور نیازمندان و ایتام در توانمند سازی آنان را از مهم‌ترین فعالیت های کمیته امداد بیان کرد و افزود: کمیته امداد با ترویج فرهنگ خوب باشیم و نشر و گسترش سنت های حسنه اسلامی در میان آحاد جامعه اقدامات موثری را جهت خودکفایی مددجویان انجام می دهد.

نوروزی با قدردانی از همراهی مردم نوعدوست و حامیان مازندرانی گفت: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #0029*741*با شناسه واریز با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود،به کمیته امداد برای خدمت رسانی بهتر به ایتام یاری رسانند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار