ساری،

اجرای ۲۰۶ طرح اشتغالزایی در شهرستان ساری

206 طرح اشتغالزایی برای مددجویان طرح های اشتغال تحت حمایت این نهاد در ساری اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی احمدی رئیس کمیته امداد منطقه ۲ ساری گفت: ۲۰۶ طرح اشتغالزایی سال گذشته در منطقه ۲ شهرستان ساری اجرا شد که در زمینه صنفی، خدماتی، حمل و نقل، دامداری، تولیدی و کشاورزی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده است.

وی افزود: یکی از اهداف مهم کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است.

احمدی با بیان اینکه 40میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شد، افزود: اجرای این طرح‌ها موجب ارتقای عزت نفس مددجویان شده و زمینه لازم برای حضور آنان را در اجتماع فراهم می کند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ ساری گفت: رسیدن به استقلال اقتصادی مددجویان ازبرنامه های کمیته امداداست و خودکفایی و توانمندسازی مددجویان از تاثیرات مثبت اجرای طرح‌های اشتغال بوده و تاکنون بسیاری از مددجویان تحت حمایت در منطقه 2 ساری با اجرای این طرح‌ها خودکفا شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته به 800 نفر از مددجویان آموزش های فنی وحرفه ای ارائه شد افزود: این آموزش ها در بخش های پایدار سازی مشاغل ، مهارت آموزی، حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی و... برای مددجویان برگزار شد.

احمدی هدف از ارائه این آموزش ها را ارتقاء سطح آگاهی های علمی ومهارتی فنی وحرفه ای مددجویان بیان کرد و گفت. به مناسبت مبعث پیامبر(ص) مدیر کل کمیته امداد مازندران از یک طرح اشتغال در روستای آبندانسر ساری بازدید کرد ؛این طرح اشتغال در بخش دامداری برای یکی از مددجویان با هزینه ای به ارزش800 میلیون ریال شامل احداث جایگاه و خرید دام اجرا شده که در این طرح چهار نفر مشغول به کار هستند.

وی افزود: در منطقه 2 ساری دو هزار 700 نفرکمک معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ ساری گفت: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی #1*2*011*8877*با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود را پرداخت کنند و به کمیته امداد در امر خدمت رسانی به مددجویان یاری رسانند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.