ساری،

اعزام 40 نفر از مددجویان به عتبات عالیات

40 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سه بخش محروم بند پی شرقی، بند پی غربی و بابل در قالب شوق زیارت به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد جعفری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) بابل گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد فراهم آوردن شرایط لازم اعزام مددجویان برای اردوهای زیارتی است و مددجویانی که تاکنون به سفرهای زیارتی اعزام نشده اند در اولویت هستند.

وی با بیان اینکه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی این نهاد است، افزود: همزمان با آغاز ماه شعبان 40 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سه بخش محروم بند پی شرقی، بند پی غربی وبابل در قالب شوق زیارت به عتبات عالیات اعزام شدند.

جعفری گفت: طرح شوق زیارت یکی از طرح های کمیته امداد است و تقویت روحیه معنوی خانواده‌ های تحت حمایت ، آشنایی آنها با سیره زندگی ائمّه معصومان (ع)، سبک زندگی اسلامی، شرکت درفعالیت‌ها و برنامه‌های جمعی از اهداف اجرای این طرح است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) بابل بابیان اینکه 30 نفر از مددجویان این شهرستان به مشهد مقدس همزمان با آغاز ماه شعبان اعزام شدند افزود: زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) برگزاری جلسات آموزشی و مذهبی،ازجمله برنامه های این سفرمعنوی برای مددجویان بوده است.

جعفری با بیان اینکه ارتقا و تعمیق باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی مددجویان یکی از موضوعات مورد توجه کمیته امداد بوده و اعزام مددجویان به اماکن مذهبی یکی از فعالیتهای مهم حوزه فرهنگی است، گفت: سال گذشته با همکاری خیّران و مردم نوعدوست شهرستان 207 نفر از مددجویان به مشهد و کربلا اعزام شدند و بیشتر افراد اعزام شده زنان سرپرست خانوار بودند.

وی با قدر دانی از دستگاه ها، سازمانها، ادارات و افراد خیری که آمادگی اعزام مددجویان به کربلا و مشهد مقدس را دارند، گفت: مردم نیکوکار می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #1*2*011*8877*با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود،در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

در شهرستان بابل 7 هزار و 160خانوار زیرپوشش حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار