نظرمحمدی: آرزوی دیرینه مردم رشت را برآورده کردیم/ استرس وحشتناکی داشتیم

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: خوشحالم که موفق شدیم با صعود به لیگ برتر آرزوی دیرینه هواداران سپیدرود و مردم رشت را برآورده کنیم.

علی نظرمحمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار تیم های سپیدرود رشت و نساجی مازندران اظهار کرد: خوشبختانه از همان ابتدای این دیدار و در نیمه اول توانستیم با ارائه یک بازی هجومی دو گل تماشایی را وارد دروازه حریف کنیم، پس از آن روی یک غافلگیری گل اول را دریافت کردیم.

وی افزود: پس از دریافت گل اول، بازیکنان ما دچار استرس وحشتناکی شدند به طوری که از انجام تاکتیک هایی که به آنان سپرده بودیم بازماندند. در ادامه همین استرس بازیکنان باعث شد در دقیقه 58 نیمه دوم گل تساوی را نیز دریافت کنیم، پس از آن دوباره تیم ما بر بازی مسلط شد و خوشبختانه گل پیروزی بخش را به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت در مورد صعود این تیم به لیگ برتر گفت: خوشحالم که موفق شدیم با صعود به لیگ برتر آرزوی دیرینه هواداران سپیدرود و مردم رشت را برآورده کنیم، در دو سال متوالی از لیگ دسته دو به لیگ یک آمدیم و اکنون از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردیم.

وی ادامه داد: سپیدرود اکنون به نمادی از هویت مردم رشت تبدیل شده است، من امیدوارم مسئولان با حمایت از سپیدرود کاری کنند که تیم ما جایگاه خود را در لیگ برتر تثبیت کند و در دو فصل آینده عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد تا با یک برنامه ریزی منسجم در سال های آینده حتی در لیگ برتر نیز حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار