سپیدرود، ملوان یا گل گهر، کدام تیم جشن صعود به لیگ برتر می گیرد؟

رقابت های هفته پایانی لیگ دسته اول(جام آزادگان) امروز با برگزاری 9 دیدار آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های هفته پایانی لیگ دسته اول(جام آزادگان) امروز با برگزاری 9 دیدار آغاز می شود و در پایان این مسابقات تیم های صعود کننده به لیگ برتر و سقوط کننده به لیگ پایین تر مشخص می شوند. صعود تیم ها به لیگ برتر ارزش ریالی آن ها را چند برابر می کند و آنان را در مرکز توجه رسانه ها قرار می دهد، همچنین سقوط آنان به لیگ دسته دو به کاهش شدید ارزش تیم ها منجر می شود.

سپیدرود رشت-نساجی مازندران

تیم پرطرفدار سپیدرود رشت که اکنون با 58 امتیاز پس از پارس جنوبی در رده دوم قرار گرفته است در صورت پیروزی بر نساجی در بازی امروز می تواند صعود خود را به لیگ برتر جشن بگیرد. سپیدرود در این دیدار با دو غایب برابر نساجی به میدان می رود.

نساجی مازندران نیز علی رغم اینکه شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد اما به دلیل حساسیت و رقابت شدید موجود میان این دو تیم، به برد در بازی پایانی می اندیشد. قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان است و محمدرضا ابوالفضلی و جواد مداح نیز وی را در این امر یاری می کنند.
 
نفت مسجد سلیمان- ملوان
تیم ملوان بندرانزلی که امیدهایش برای صعود به لیگ برتر کمرنگ شده است، امروز برای صعود به لیگ برتر باید به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان برود، البته ملوانی ها امروز اگر موفق به شکست نفت مسجد سلیمان شوند باید منتظر نتایج سایر تیم های صدرنشین لیگ یک بمانند.

فولاد یزد- گل گهر سیرجان
تیم گل گهر سیرجان که هدایت آن را وینگو بگوویچ کروات برعهده دارد امروز برای صعود به لیگ برتر مقابل تیم سقوط کرده فولاد یزد قرار می گیرد، گل گهر که بهترین خط حمله لیگ یک را در اختیار دارد در صورت برد مقابل فولاد یزد و شکست یا تساوی سپیدرود برابر نساجی مازندران می تواند به لیگ برتر صعود کند.

خونه به خونه بابل-خیبر خرم آباد
تیم خیبر خرم آباد برای بقا در لیگ یک به تساوی یا پیروزی در دیدار برابر خونه به خونه نیازی مبرم دارد، از سوی دیگر به احتمال زیاد این آخرین بازی خونه به خونه در لیگ خواهد بود زیرا مسئولان این باشگاه دیگر قصدی برای تیمداری ندارند و به احتمال فراوان از حضور در رقابت های فصل آینده انصراف می دهند.

آلومینیوم اراک- فجرسپاسی شیراز
این دیدار نیز برای تیم قعرنشین فجرسپاسی از اهمیت وی‍‍ژه ای برخوردار است، در صورتی که شاگردان غلامحسین پیروانی بتوانند برابر آلومینیوم به برد دست یابند یا مساوی کنند و تیم خیبر خرم آباد نیز برابر خونه به خونه مغلوب شود آن گاه فجرسپاسیاز سقوط به دسته پایین تر نجات می یابد.

در سایر دیدارها تیم پارس جنوبی جم که صعود خود را به لیگ برتر مسجل کرده است، امروز در ورزشگاه خانگی خود جشن صعودش را برگزار می کند. دیدار مس رفسنجان و استقلال اهواز نیز به دلیل انصراف تیم استقلال اهواز از حضور در این بازی لغو شد و به این ترتیب با نتیجه سه بر صفر به سود مس رفسنجان پایان یافت، همچنین دیدار تیم های راه آهن و ایرانجوان بوشهر به دلیل موقعیت دو تیم در جدول از حساسیت بالایی برخوردار نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.