نظرمحمدی: مقابل ایرانجوان بوشهر تیم برتر میدان بودیم/ شرمنده هواداران سپیدرود هستیم

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: تیم ما در تمام طول بازی با ایرانجوان بوشهر، تیم برتر میدان بود اما متاسفانه در نهایت به تساوی رضایت دادیم.

علی نظرمحمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تساوی یک بر یک تیم های سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر اظهار کرد: در حالیکه با یک گل از حریف بوشهری پیش افتاده بودیم روی یکی از ضد حملات گل تساوی را دریافت کردیم، تیم ما در تمام طول بازی تیم برتر میدان بود اما متاسفانه نتوانستیم به پیروزی دست یابیم.

وی افزود: علی رغم موقعیت های زیادی که در این دیدار داشتیم، در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم و در نهایت با اشتباه خط دفاعی ما، تیم ایرانجوان بوشهر به گل تساوی دست یافت.

سرمربی تیم سپیدرود همچنین در مورد شرایط این تیم در جدول رده بندی لیگ یک تصریح کرد: با توجه به نتایج سایر مدعیان، اگر تیم ما در دیدار امروز به پیروزی می رسید می توانست گام بزرگی در مسیر صعود به لیگ برتر بردارد اما اکنون باید خود را برای دو دیدار باقی مانده آماده کنیم تا با پیروزی مقابل حریفان به لیگ برتر صعود کنیم.

وی با اشاره به حضور پرشور هواداران تیم سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی رشت گفت: از حضور تماشاگران تیم سپیدرود رشت سپاسگذارم، از اینکه نتوانستیم در بازی با ایرانجوان بوشهر به برد دست پیدا کنیم شرمنده هستیم اما من قول می دهم که در دو بازی آینده نتیجه امروز را جبران کنیم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار