نظرمحمدی:

از شنیدن خبر تمرین ایرانجوان بوشهر در پارک خیلی متاسف شدم!

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: من از اینکه شنیدم تیم ایرانجوان بوشهر به جای زمین تمرین در پارک تمرین کرده است بسیار متاسف شدم.

علی نظرمحمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار روز دوشنبه تیم های سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر اظهار کرد: در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ دسته یک، دیداری سرنوشت ساز مقابل تیم ایرانجوان بوشهر در پیش داریم، درست است که تیم ایرانجوان برای بقا در لیگ یک مبارزه می کند اما تیم ما هرگز فریب شرایط حریفان را نمی خورد.

وی افزود: خوشبختانه نقاط ضعف و قوت تیم ایرانجوان بوشهر را برای بازیکنان تشریح کرده ایم و در حال حاضر در بهترین شرایط قرار داریم و آماده بازی حساس فردا هستیم.

سرمربی سپیدرود رشت در واکنش به تمرین تیم ایرانجوان بوشهر  در یکی از پارک های شهر رشت گفت: من در جریان این موضوع نیستم اما این خبر بسیار خبر بدی است و من از اینکه شنیدم تیم ایرانجوان بوشهر به جای زمین تمرین در پارک تمرین کرده است بسیار متاسف شدم.

وی ادامه داد: هیچ یک از عوامل تیم ایرانجوان بوشهر با من تماس نگرفتند، ای کاش آنان با من یا یکی از اعضای تیم سپیدرود تماس می گرفتند تا ما یک زمین تمرین را دراختیار آنان قرار می دادیم.

نظرمحمدی با انتقاد از امکانات سخت افزاری محدود در فوتبال ایران تصریح کرد: متاسفانه استان های فوتبال خیز کشورمان از نبود امکانات مناسب سخت افزاری مانند ورزشگاه اختصاصی و زمین چمن با کیفیت رنج می برند و به نظر من اینکه شهر رشت با وجود دو تیم پرطرفدار سپیدرود و داماش تنها یک ورزشگاه دارد، اصلا جالب نیست و ای کاش مسئولان استان گیلان برای افزایش امکانات ورزشی این استان چاره ای بیاندیشند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار