رضاییان: بازی با پارس جنوبی جم یک فرصت تاریخی است/در صورت صعود، مایلی کهن می ماند

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: دیدار امروز تیم ما با پارس جنوبی جم یک فرصت تاریخی برای بازگشت ملوان به لیگ برتر است.

مسعود رضاییان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار امروز تیم های ملوان بندر انزلی و پارس جنوبی جم اظهار کرد: بازی امروز تیم ما مقابل پارس جنوبی جم به نوعی فینال لیگ یک محسوب می شود، چون تیمی که پیروز این مسابقه باشد 80 درصد صعود خود را به لیگ برتر قطعی می کند.

وی افزود: تیم ما با انگیزه فراوانی برابر پارس جنوبی جم قرار می گیرد زیرا ما فکر می کنیم این دیدار یک فرصت تاریخی برای بازگشت ملوان به لیگ برتر است.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی با اشاره به احتمال ادامه همکاری با محمد مایلی کهن گفت: هنوز برای فصل آینده برنامه ریزی نکرده ایم و تمام عوامل تیم تنها به صعود به لیگ برتر می اندیشند.

وی ادامه داد: پس از اتمام فصل جاری لیگ دسته یک در مورد ادامه همکاری با کادرفنی تصمیم گیری خواهیم کرد اما اگر ملوان به لیگ برتر صعود کند به احتمال زیاد قرارداد کادرفنی تیم را تمدید می کنیم.

رضاییان در پایان در مورد رقابت نزدیک تیم های صدرنشین برای صعود به لیگ برتر تصریح کرد: تیم های سپیدرود رشت، پارس جنوبی جم، ملوان و گل گهر سیرجان از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند و رقابت فشرده این چهار تیم تا پایان رقابت های لیگ یک ادامه خواهد داشت، بنابراین از حالا نمی توان پیش بینی کرد که کدام تیم ها به لیگ برتر صعود می کنند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.